וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר גרמני: פורשה פנמרה לימיטד

2.11.2014 / 9:06

פורשה חושפת את הפנמרה אקסקלוסיב לימיטד עם מפרט ייחודי, ומנוע שייקח את הכבודה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות. רק 100 יחידות תיוצרנה

פורשה פנמרה לימיטד. אתר יצרן
פורשה פנמרה לימיטד. רק אם ממש חייבים/אתר יצרן

פורשה ממעטת לייצר גרסאות "בונוס" שמתהדרות בקישוטים בלבד, אבל פעם בשמיטה היא נותנת או ירוק לחטיבה פנימית שעוסקת בתפירת מכוניות נדירות, להמציא משהו יוצא מהכלל על מנת לתגבר סדרה קיימת. המיזם החדש ביותר שלהם יוצג בתערוכת הרכב בלוס אנגל'ס, ולמרבה הפלא לא מדובר במכונית-על דו מושבית אלא בגרסה סאלונית מפוארת וסופר מאובזרת של הפנמרה הגדולה: Exclusive Series.

הפנמרה לעיל מובחנת מאחיותיה במספר אלמנטים בולטים. ראשית, באף פנרמה לא יושם הגוון המטלי-אגוז שאתם רואים בתמונות וגם לא את חישוקי ה-20 אינטש הבלעדיים למהדורה זו, שכן אלה עוצבו בהשראת המכוניות הקלאסיות של החברה מלפני כמה עשורים. סוגרים את הטוקסידו הנאה שני כיתובים מאחרי פתחי היניקה שמעידים על מקום מוצאה בשוטטגרט.

הקבינה ארוזה בחבילה שנקראת Poltrona Frau עם שילוב של גוון חום עצי שגולש גם לאורך הקונסולה והמשטחים העליונים. לצד זאת, הפנרמה מצוידת במערכת מולטימדיה מתקדמת עם צגי 10 אינטש לנוסעים מאחור כולל נגן DVD אישי, ומערכת שמע עם רמקולים היקפיים מבית Burmester. בנוסף לכך, אפשר לחבר לה סט מזדוות ייחודי של פורשה בתוספת תשלום.

בליבה של המכונית לא בוצעו שינויים כאלו או אחרים, אולם עדיין עסקינן בחטיבת כוח שיכולה לאתגר את ארוחת הצהריים; זו מפיקה 570 כ"ס מ-4.8 ל' שמונה צילינדרים (צמד מגדשי טורבו, גרסת S), המאיצים בה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות ועד מהירות מרבית של 320 קמ"ש.

הפנמרה Exclusive Series תוצג כאמור לראשונה במסגרת תערוכת הרכב בלוס אנגל'ס. היא תמכר ב-100 עותקים בלבד, ובגרמניה כבר מקבלים הזמנות מוקדמות ב-250 אלף יורו על הנייר, לפני תוספות ושינויים. אולי בעתיד תנדוד גם לישראל יחידה אחת או שתיים.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רבב

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully