וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה בני אדם נהרגו השבוע

2.11.2014 / 10:01

ארבעה בני אדם נהרגו השבוע בארבע תאונות דרכים קטלניות. מתחילת השנה: 260 הרוגים

אוטובוס נכנס בבניין בגבעת זאב. טלי מאייר
4 הרוגים השבוע בתאונות דרכים/טלי מאייר

ארבעה בני אדם נהרגו השבוע (25/10/2/11/14) בארבע תאונות דרכים קטלניות, כך עולה היום (ראשון) מדו"ח המתפרסם על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת שנת 2014 נהרגו בתאונות דרכים קטלניות בישראל 260 בני אדם, לעומת 259 בתקופה המקבילה אשתקד.

בתחילת השבוע נדרס למוות הולך רגל, קשיש כבן 80 שחצה כביש במעבר חציה ברחוב ביאליק באשקלון. יממה לאחר מכן שוב תאונה באשקלון שגבתה את חייו של הולך רגל נוסף, גבר כבן 40 שנהרג בעודו עומד בתחנת אוטובס. מחקירת המשטרה עולה, כי נהגת איבדה שליטה על דוושת ההאצה ובמהלך הנסיעה לאחור עלתה על המדרכה.

בתאונה שאירעה ב-30 בחודש על כביש החוף, פגעה מכונית פרטית בהולך רגל כבן 30 בסמוך למחלף אולגה וגרמה למותו. לפי עדות נהגת במקום, הולך הרגל התפרץ לכביש.

בשבת לפנות בוקר, אירעה התנגשות עצמית בעצם דומם על כביש 89 באיזור צומת מעיליא, שגבתה את חייו של נוסע רכב כבן 20. על פי חקירת המשטרה, רכב עלה על אי תנועה בנוי של תחנת דלק והתנגש בעץ דקל. מדובר בנהג חדש, והנוסעים ברכב לא היו חגורים.

למניין ההרוגים השבוע נוספה פטירה מאוחרת: קשיש כבן 85 שנפצעה קשה בתאונה באשקלון ב-22 באוקטובר בשדרות מנחם בגין.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כי בחודש אוקטובר נהרגו 31 בני אדם, לעומת 32 בתקופה הזהה אשתקד. מספר ההרוגים מקום המדינה עומד על 32,189 בני אדם, מהם 4,981 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully