וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עממית: הונדה גרייס הייבריד

4.11.2014 / 9:08

הונדה הציגה ביפן תת משפחתית חדשה מוזנת מנוע היברידי חסכוני ותיבת 7 מהירויות. תופץ מחוץ למקום הולדתה? לא בטוח

הונדה גרייס הייבריד. אתר יצרן
הונדה גרייס. רק ביפן?/אתר יצרן

הונדה חשפה ביפן את הונדה גרייס הייבריד, תת משפחתית עממית וחדשה שתתברג בין הפיט (ג'אז) להונדה HR-V - שכזכור הוצג בדור חדש ממש לאחרונה. בהונדה מכוונים את הגרייס האקולוגית בלבד לשוק היפני, אולם ייתכן שנוכח הצלחתה של הג'אז החדשה, וכיווץ ההיצע ההיברידי, הגרייס תגלגל גם למחוזות אחרים - אולי אף למזרח התיכון.

הונדה לא פרסמה את כל הנתונים הרשמיים של הגרייס, אולם היא מבוססת ברובה על הג'אז ההיברידית, ומכן שהיא תשלב מנוע קטן נפח וחסכוני עם ביצועים שימושיים ובקרת ה- i-DCD, ראשי תיבות ל-intelligent Dual Clutch Drive. היחידה תחלץ הספק של כ-110 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 7 מהירויות, מנוע חשמלי לו 30 כ"ס ובורר נהיגה בין מספר מצבים, כולל חשמלי למרחק מוגבל. ההאצה ל-100 קמ"ש תהיה בסביבות ה-11 שניות, בעוד צריכת הדלק תתייצב על נתון מרשים של כ-25 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

מבחינת מידותיה, היא קרובת משפחתה של הונדה סיטי-סדאן, משפחתית נוספת שנמכרת באסיה (אבל לא ביפן). כלומר, אורכה כשל יונדאי i25 לערך וכך גם בסיס הגלגלים. פנים הרכב מציע סידור בסיסי לחמישה אנשים (אם כי סביר שבדוחק מסוים) ורמת אבזור גבוהה עם שימוש בנורות LED מלפנים ומאחור ומערכת שמע איכותית.

הגרייס עשויה לנסות למלא את החלל שתותיר אחריה הונדה אינסייט, שנמצאת כזכור בשלהי ימיה נוכח הירידה בביקוש. במקביל לכך יש לציין, פורסם בכלי התקשורת באוסטרליה כי בהונדה ממשיכים לבדוק את כדאיות הגרסה האירופית של הונדה אקורד שמכירותיה במגמת ירידה משמעותית.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully