וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן הציבה לאלונסו אולטימטום

6.11.2014 / 12:02

מקלארן העבירה הודעה לנהג המוביל של פרארי שעליו להודיע לה בקרוב אם מעוניין להצטרף לשורותיה. אלונסו: "שום דבר עוד לא סגור לשנה הבאה"

פרננדו אלונסו. AP
פרננדו אלונסו. הרבה חומר למחשבה לקראת סיום העונה/AP
"אני מכבד את פרארי, אבל היו לי 5 שנים קשות"

בשבוע האחרון גוברים הדיווחים בכלי התקשורת באירופה לפיהם יחבור נהגה של קבוצת פרארי, פרננדו אלונסו לקבוצת מקלארן-הונדה בשנה הבאה. על פי פרסומי העתון Tuttosport באיטליה, צפוי הנהג הספרדי בן ה-33 להרוויח כ-70 מיליון יורו בשנתיים. אולם נכון לעת זו, דוחה אלונסו את הפרסומים ואומר כי טרם החליט היכן יתברג. "שום דבר עוד לא סגור", כך אמר באירוע ראווה של פרארי במקסיקו.

אלונסו מספר שאינו שרוי תחת מכבש לחצים, אבל הוא מבין שמקלארן מצפה לתשובה בהקדם. "עם פרארי אני בודק מה הכי טוב בשבילי, ובין אם אני אמשיך כאן או לא בשנה הבאה, אני חייב לבחור את האופציה הטובה ביותר. יש לי משהו בראש, אבל כל שבוע אני שומע דיווחים סותרים, לפעמים זו קבוצה כזו, לפעמים קבוצה אחרת".

מערכת היחסים של אלונסו עם פרארי תגיע כנראה לסיומה נוכח הישגיה הדלים של הקבוצה בשנתיים האחרונות, אולם הוא אינו עוזב אותה בתחושה מרה. "אני מכבד את פרארי מאוד. זו קבוצה שאני אוהב אבל הייתה להם שנה קשה ולי היו חמש שנים קשות".

האלטרנטיבות של אלונסו די מוגבלות. הוא יכול להצטרף למקלארן, לקחת שנת שבתון או לפי דיווחים בגרמניה - לחתום בקבוצת הלה-מאן של אודי ומשם להמשיך לקבוצת הפורמולה שמתגבשת לקראת 2016. הכול כך נדמה תלוי באוויר, ומי שחרד למושבו בינתיים הוא ג'נסן באטן (34), נהגה השני של מקלארן שעתידו לוט בערפל וייתכן ויאלץ לפרוש בסוף השנה. "אני חושב שכשאתה מתחיל לחשוב על השרדות ולא על הצלחות, אתה בדרך החוצה", כך אומר על באטן אלוף העולם לשעבר מיקה האקינן. "הוא איבד את הביטחון כנראה".

מקלארן מודעת למצב אליו נקלעו באטן וגם קווין מגנוסן בעוד השיחות עם אלונסו נגררות. אריק בולר, מנהל הקבוצה, אומר שגם סבלנותו פוקעת והוא מחכה לתשובה מהספרדי. "אנחנו רוצים לדעת לאן פניו מועדות, וכדאי שזה יהיה בין מירוץ ברזיל (מחר) לאבו-דאבי (21 בנובמבר)", כך בראיון לעיתון הגרמני 'בילד'. עוד מוסיף בולר, כי הוא מקווה שאלונסו יחתום על חוזה ארוך טווח. "השאיפה היא לשלוש שנים, לא לשנה".

ב-BBC טוענים שאלונסו מאוד קרוב לחתימה לשנתיים, אבל במקלארן-הונדה לא פוסלים לצרף נהגים אחרים, בהם סבסטיאן פטל או לואיס המילטון. יחד עם זאת, אלונסו הוא הפייבוריט. "יש רגעים שבהם אתה חייב שינוי" אומר נהג הפורמולה 1 לשעבר אמרסון פיטיפלדי. "אלונסו יודע שזו העת לבצע מפנה".


עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully