וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפס משיקה מכונת גילוח חדשה

עורך וואלה! רכב

9.11.2014 / 10:05

מתגלחים על הזקן שלכם. סדרה 9000 החדשה של פיליפס משפרת את יכולת הגילוח ביבש וברטוב. במחיר, החל מ-1,190 שקל

יצרנית מכונות הגלוח פיליפס משיקה את סדרת 9000 החדשה של מכונות הגילוח החודשיות שלה. כמו הדורות שקדמו, גם הדור החדש נולד כחלק מאבולוציה של הדגמים הקודמים. כלומר, הדגם החדש לוקח את כל תכונות הדגמים הקודמים ומעצים אותן לרמת יכולת גבוהה יותר. כך למשל מכונת גילוח זו נעזרת בשלושה ראשי גילוח חדשים שמסוגלים לעקוב בצורה כמעט מושלמת (בשמונה כיוונים שונים) אחר תווי הפנים ולהגיע אל הזיפים גם במקומות המסובכים ביותר. המכונה מאפשרת גם שליטה בגובה הגילוח, כך שניתן גם להגיע לרמת קרבה לעור הזהה לזו המתקבלת בגילוח על ידי סכין קונבנציונלית.

מכונת גילוח פיליפס סדרת 9000. אתר יצרן
מכונת גילוח פיליפס סדרת 9000/אתר יצרן

כמו קודמותיה, הפיליפס מסדרה 9000 מאפשרת גילוח יבש או לחילופין תחת מים זורמים או בשימוש בג'ל או קצץ גילוח ללא כל שינוי בה. המכונה עצמה עמידה לחלוטין בפני מים ולאחר הגילוח קל מאוד לנקות את ראש הגילוח שמתפרק בקלות. סדרת ה-9000 מגיעה במספר רמות, כך ששני הדגמים הבכירים מציעים גם שלוש תוכניות גילוח לבחירה - גילוח עדין, גילוח יומיומי רגיל וגילוח מהיר בלחיצת מתג. הדגם הבכיר והיקר מכולם מציע גם מסך תצוגה דיגיטאלי שמציג את אחוז טעינת הסוללה (ליטיום יון המאפשרת 50 דקות גילוח בהטענה של שעה, או הטענה של 3 דקות שתספיק לגילוח אחד) וכן מתקן שטיפה נפרד אשר מנקה ומשמן את הסכינים באופן אוטומטי.

במסגרת השקת המכונה בישראל, הזדמן לנו להתנסות בגילוח בה, על גבי זיפים שבמקרה הכנעו עבורה ימים מראש. כמי שמתגלח באמצעות סכין, המפגש הראשון עם מכונת הגילוח ידידותי למדי. ראש הגילוח מתיישב על הפנים בקלות וגם מחליק על פני העור בצורה חלקה, בזכות ג'ל הגילוח שבו השתמשנו. רעש הכרסום של הסכינים נשמע ברקע ועם כל העברה יותר ויותר שיער פנים מוסר. משך זמן הגילוח לא קצר כשל גילוח (ארך כעשר דקות), אבל איכותו גבוהה מאוד. מאוד אהבנו את מכדיר התספורת שניתן להתקין במקום ראש הגילוח, שמשמש בעיקר לקיצור פאות הלחיים ועיצוב הזקן, אם יש.

את סדרת מכונות הגילוח 9000 של פיליפס ניתן להשיג במגוון חנויות חשמל במחירים שיחלו ב-1,190 שקל לדגם הבסיס.

עוד אביזרים וצרכנות בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פיליפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully