וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תירש את מיצובישי לנסר?

9.11.2014 / 12:30

במסגרת שיתוף הפעולה בין רנו-ניסאן למיצובישי, תיוצר משפחתית חדשה שעשויה להחליף את הלנסר המזדקנת

מיצובישי לנסר 2015. אתר יצרן
מיצובישי לנסר. בדרך למטה/אתר יצרן

מכונית סדאן קומפקטית שתיוצר על בסיס פלטפורמה של רנו-ניסאן עשויה לרשת את מקומה של הלנסר, כך מדווחים כלי התקשורת בצרפת. בהמשך לדיווח שפורסם בנובמבר אשתקד ביפן, בו נמסר כי מיצובישי וניסאן מפתחות שתי מכוניות סדאן, עולה כעת כי אחת מהן תשווק בלעדית בארה"ב, בעוד השנייה מכוונת לאירופה ואולי גם לשאר תושבי הפלנטה. "אין לנו שום מגבלות לגביי הדגם הקומפקטי", אומר נשיא מיצובישי אוסאמו אוסוקו. "אם היא תהיה מוצלחת נמכור אותה בכל העולם".

המשפחתית הגדולה תהיה הסנונית הראשונה שתצא לאור במסגרת שיתוף הפעולה בין היצרניות מצרפת ויפן. היא תשען על מכלולים של מכונית הדגל של רנו-סמסונג, רנו לאטיטוד (שנמכרת גם בישראל עם מנוע דיזל) ותשווק בצפון אמריקה. זו עתידה לעלות לכבישים בתוך שנתיים-שלוש.

ההתכנות לגביי הדגם העממי עדיין אינה ברורה, כמו גם האם הסמל שיתנוסס בחזית יהיה של או של מיצובישי. גם על ארץ הייצור טרם הוחלט ומכאן שעתידה של המכונית תלוי במשתנים רבים שעשויים להשתנות דרמטית בשנים הקרובות. בניסאן בכל אופן לא זקוקים לדגם נוסף על רקע השקת הפוסלאר החדשה, שלדברי הוגיה תהיה טובה יותר מכל ניסאן משפחתית שיוצרה בעבר.

במיצובישי, האזינו לרחשי הציבור והחלו להקציב משאבים גדולים לסגמט הקרוסאוברים. הבעיה היא, שלא מעט מהתקציב שהופנה לשם גזל את המערכת הכלכלית שתומכת במכוניות סדאן פשוטות. אוסאקו מאשר שאכן כך התגלגלו הדברים נוכח הגידול החד בסגמנט. מיצובישי מוכרת כיום את ה-ASX שיזכה בקרוב לדור חדש, את הפג'ארו שיוחלף ב-2017 עם מערכת הנעה היברידית וכן את האאוטלנדר.

על פי פילוח המכירות באירופה, עולה כי מיצובישי מכרה עד חודש ספטמבר 2,700 עותקים מהלנסר, בהשוואה למשל לפולקסווגן גולף, המשפחתית הנמכרת ביבשת שבאותה תקופה מסרה כמעט 400 אלף יחידות.

מיצובישי רקמה הרבה שותפויות, כולל עם סיטרואן, פיאט וקרייזלר. האיטלקים לדוגמא, ביקשו ממיצובישי לייצר עבורם טנדר חדש שיתברג בקבוצת רכבי העבודה הקשוחים. דגם זה יבוסס על ה-L200 ויצא לכבישים במהלך 2015.

כך או אחרת, מיצובישי מצמצמת את נוכחותה בקבוצת המשפחתיות כפי שנוהגות מתחרותיה כנגד צמיחת קטגורית רכב הפנאי המשפחתיים, ולכן נראה שהלנסר החדשה, גם אם תהיה טובה באופן ניכר מקודמתה, שוב תאלץ לאבק על מקומה, בין אם בקרב הלקוח הפרטי או בקרב ציי הרכב.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully