וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לייק: יוזמות מוטוריות בפייסבוק

החלפת ציוד רכיבה ונהיגה, שיפוץ כלי רכב ישנים ומכירתם למען תרומה לילדים, מחאה נגד מחירי הביטוח ועוד, הכל באמצעות פייסבוק

כתרים רבים נקשרו לראשה של הרשת החברתית, פייסבוק - מהאביב הערבי ועד השפעה מהותית על תוצאות מערכות בחירות ומחאות חברתיות. בחודשים האחרונים חלה פריחה חיובית מאוד בדפים הנפתחים ברשת, שמטרתם קידום חיובי של מטרות חברתיות. סרקנו את הרשת ואספנו מספר יוזמות נבחרות ששווה שלא רק תעשו שם לייק, אלא ממש תיקחו בהן חלק פעיל.

משפצים למען הילדים

לפני ימים אחדים נפתחה קבוצה מעניינת במיוחד בתפישה האלטרואיסטית שלה. אם עד כה משפצי רכב עסקו במלאכה למען אספנים כאלה ואחרים, כעת הקבוצה הזו מסובבת את השולחן ומשפצת כלי רכב למען ילדים. לא, הילדים לא ינהגו או ירכבו על הכלים המשופצים, אלא חברי הקבוצה משלבים כוחות בתרומת חלקים, מיומנויות שונות (מעצבים, צבעים, רתכים, ספקי חלפים ועוד) וכמובן זמן כדי לשפץ כלי רכב, למכור אותו ולתרום את ההכנסות (בניקוי עלויות השיפוץ) לעמותות התומכות בילדים. נכון לרגע זה, עוסקת הקבוצה בשיפוץ ווספה ישנה וכאמור, בסוף התהליך היא תימכר למטרות תרומה לעמותות למען ילדים. אז הנה, גם אנחנו תורמים את חלקנו למטרה הראויה.

לעמוד הפייסבוק לחצו כאן

דף פייסבוק אופנועים למען ילדים. פייסבוק, צילום מסך
דף פייסבוק אופנועים למען ילדים/צילום מסך, פייסבוק

קונים ומוכרים, עם גלגלים

מתוך ההנחה שאין חובב רכב או אופנועים שאין לו ציוד מיותר בבית, הוקמה הקבוצה "על הדרך". קבוצה זו מאפשרת לחבריה לפרסם ציוד בו אין להם עוד צורך או לחילופין ציוד דרוש החסר להם, למכור או לרכוש ציוד נחוץ בעזרת מטבע לא שקלי הקרוי "גלגלים". עם הגלגלים שצוברים ממכירה ניתן לרכוש ציוד חדש או משומש שמוצע בקבוצה על ידי חבריה. אנחנו עשינו לייק.

לעמוד הפייסבוק לחצו כאן

לעמוד המרקט לחצו כאן

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דף פייסבוק על הדרך מרקט. פייסבוק, צילום מסך
דף פייסבוק על הדרך מרקט/צילום מסך, פייסבוק

מחאת ביטוח החובה עברה לרשת

שנים אחרי שעשרות אלפי רוכבים יצאו אל הכבישים במחאה על העלאת תעריפי ביטוח החובה, המחאה חוזרת ולובשת צורה אינטרנטית ברשת החברתית. קבוצה חדשה שהוקמה תחת השם "ביטוחי חובה לדו גלגלי במדינת ישראל" מעלה שוב את נס המאבק במחירי הביטוחים, גם על ידי צבירת כוח וגולשים וגם על ידי שיתוף חברי כנסת כמו משה כחלון אשר יתמכו במהלך באופן פרלמנטרי. קיבלו לייק וגם איחולי הצלחה.

לדף הפייסבוק לחצו כאן

דף פייסבוק מחירי ביטוח חובה לדו גלגלי בישראל. פייסבוק, צילום מסך
דף פייסבוק מחירי ביטוח חובה לדו גלגלי בישראל/צילום מסך, פייסבוק

מכוניות שוות, מוכרים לחברים

לוחות מודעות מכירת הרכב מלאים בעשרות אלפי מכוניות, אבל 99 אחוזים מהן נחשבות למכוניות רגילות או לא ממש מעניינות ומכמה מהן ובטח מהמוכרים שלהן צריך להיזהר. אז איך מוצאים את המכוניות הטובות והמעניינות ביותר מהמוכרים ההגונים ביותר? קבוצה חדשה שהוקמה בפייסבוק תחת השם מכוניות בין חברים (Cars between friends) הנה קבוצה סגורה שמאפשרת רק לחבריה לראות פרסומים של כלי רכב יחודיים או חריגים למכירה. אנחנו מצאנו שם מגוון מכוניות ספורט סטנדרטיות ומשודרגות ועוד כמה אחרות שלא היינו מתנגדים שיהיו לנו בחניה. ביג לייק.

לדף הפייסבוק לחצו כאן

דף פייסבוק cars between friends. פייסבוק, צילום מסך
דף פייסבוק cars between friends/צילום מסך, פייסבוק

יש לי פשפשים ברכב

קבוצת פשפשוק היא אחת הקבוצות המכירה הפרטיות הגדולות בפייסבוק והיא חולשת על מגוון תחומים. אחד הענפים הפעילים ביותר בה היא פשפשוק רכב שכמו שמה, מאפשרת לחברים בה לפרסם למכירה כלי רכב, חלקים ואביזרי רכב שונים. בקבוצה זו אלפי חברים וכשעוקבים בדריכות אחר הפרסומים, אפשר למצוא פריטים חביבים במיוחד.

לדף הפייסבוק לחצו כאן

דף פייסבוק פשפשוטק רכב. פייסבוק, צילום מסך
דף פייסבוק פשפשוטק רכב/צילום מסך, פייסבוק

מי יגן עליכם מהחוק?

בשנים האחרונות עם הצמיחה במודעות וכמובן, עם כניסתן של מצלמות תיעוד הנסיעה ברכב לשימוש נרחב, יותר ויותר מקרים מתפרסמים בהם מתועדים שוטרים שמתנהגים בבריונות כלפי אזרחים, או מעניקים להם דוחות על עבירות תנועה שלא ביצעו כלל. קבוצה זו גדושה בצילומים, בסיפורים אישיים ובכתבות מרחבי התקשורת על מקרים מקוממים שכאלה. עשינו לייק והדלקנו את מצלמת תיעוד הנסיעה.

לדף הפייסבוק לחצו כאן

דף פייסבוק לא לדוחות, לא לקנסות, לא לשוטרים עבריינים. פייסבוק, צילום מסך
דף פייסבוק לא לדוחות, לא לקנסות, לא לשוטרים עבריינים/צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully