וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנדרים: מיצובישי מציגה טריטון חדש

18.11.2014 / 10:08

טנדר העבודה מיצובישי טריטון מוצע במרכב חד-קבינה, דו קבינה או במהדורה מאובזרת במיוחד, כשבחרטום מנועי דיזל ובנזין. בדרך לישראל

מיצובישי טרייטון. אתר יצרן
מיצובישי טריטון החדש נמכר בישראל כמגנום והנטר/אתר יצרן

עשר שנים המתינה מיצובישי למתיחת פנים ראשונה של טנדר העבודה טריטון, עד שלבסוף בוצעה רפורמה משמעותית. הטריטון החדש - שידוע בישראל גם כמיצובישי מגנום או הנטר, זכה למתיחת פנים היקפית שכוללת שדרוג מסיבי של רוב מאפייניו החיצוניים והפנימיים, והוא יוגדר ב-2014 כדור החמישי של המשפחה. הוא ישווק בשלל מדינות ויעשה את דרכו לישראל בעתיד.

הפרטים אודותיו אינם רבים, אך במיצובישי מציינים שיפור משמעותי באיכות הנסיעה וביכולת הבידוד מפני רעשי חוץ. חלל הפנים תוכנן מחדש עם חשיבה יותר "משפחתית" ומרווחת המציעה מקום ל-4 אנשים ואין ספק שהוא גם עוצב כדי למשוך את העין. מחלקת האיור שרטטה לו מראה קדמי אגרסיבי המשלב בתי תאורה גדולים ושבכה מוכספת ומודגשת כך שקשה יהיה להתעלם מנוכחותו על הכביש. הוא יימכר בגרסת חד קבינה, קבינה כפולה או בגרסה מפוארת לצרכים פרטיים.

במידותיו לא חלו שינויים יוצאי דופן. אורכו יהיה כ-5 מ', רוחבו כ-1.8 מ' וגובהו בין 1.65 מ' ל-177 מ' - כפוף למבנה. בסיס הגלגלים הוא 3 מ'. בחזית ימשיך לעשות שימוש במנועי טורבו דיזל 2.4 ו-2.5 ל' בטכנולוגיית MIVEC וכן יוצע עם מנוע 2.4 ל' בנזין בחיבור לתיבה ידנית 5 מהירויות או אוטומטית, על בסיס הנעה אחורית או כפולה. יכולת המשא מוגבלת ל-1 טון.

הטריטון עבר מעט גלגולים בחייו למי שמתפרש על פני קרוב ל-35 שנים של פעילות, אולם כל מדינה מיתגה אותו בצורה שונה. ב-1979 הוא נמכר תחת השם פורטה ביפן, אבל ברוב השווקים נודע כ-L200 ובארה"ב כסטרדה. הדור החדש, כמו קודמיו ימשיך להיות מיוצר במפעל הראשי של מיצובישי בתאילנד. טרם ידוע מועד הגעתו המדויק לישראל, אולם בכלמוביל מעריכים שינחת בישראל ברבעון השלישי של 2015 כאמור.

הטריטון החדש יש לציין, ישתלב גם בקבוצת פיאט כטנדר המרכזי של המותג האיטלקי.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully