וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: מאזדה CX-3 החדש

19.11.2014 / 7:43

מאזדה חנכה בארה"ב את ה-CX3 החדש, רכב פנאי קומפקטי שיתחרה בניסאן ג'וק ודומיו. ישווק עם מנועי סקיי אקטיב דיזל ובנזין, ובחיבור לתיבות ידניות ואוטומטיות

מאזדה CX-3. אתר יצרן
מאזדה CX-3 החדש. התשובה של מאזדה לסגמנט הקרוסאוברים המוצלח/אתר יצרן

בעולם של קרוסאוברים קומפקטיים, מאזדה הגיבה יחסית באיחור. ה-CX-5 נולד בצל הצלחותיו של ניסאן קשקאי, אבל כאשר מאזדה הציגה את המועמד שלה, היא הוכיחה שהסבלנות השתלמה. כעת, לאחר מספר שנים היא מחזקת את ההיצע של רכבי הפנאי העממיים ומשיקה בתערוכת לוס אנגל'ס את ה-CX-3 קרוסאובר, התשובה שלה לפיג'ו 2008, ניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור, אופל מוקה/שברולט טראקס וכל הלהקה האופנתית שכבשה את מדרכות בתי הקפה.

העיצוב הוא כמובן מיני-העתק של כל דגמי מאזדה האחרונים, החל בשבכה הקדמית המושחרת וכלה בבתי התאורה בשני הצדדים ובפרופיל המוטה כלפי הקרקע. תחת המעטפת שוכנת פלטפורמה של מאזדה 2 החדשה, כאשר המידות מלמדות על ערכים כמעט זהים לכל המשתתפים בקטגוריה: אורכו של של ה-CX3 עומד על 4.27 מ', רוחבו 1.76 מ', בסיס הגלגלים מתייצב על 2.57 מ' (גדול ב-4 ס"מ מניסאן ג'וק) וגובה התקרה 1.55 מ'. נפח תא המטען הרשמי לא פורסם, אך יהיה די ממוצע לקבוצה זו, ויציע קיפול מושבים סטנדרטי בחלק האחורי.

בחזית של ה-CX-3 תמצאנה יחידות סקיי-אקטיב בסיסיות המשרתות את רוב ההיצע הקיים של מאזדה. הבסיס באירופה יהיה מנוע דיזל 1.5 ל' עם כ-110 כ"ס, בעוד הגרסאות שתגענה לארץ תשווקנה עם מנועי 2.0 ל' (בשלב ראשון) בהספקים שינועו בין 120 ל-150 כ"ס, בחיבור אל תיבות הילוכים אוטומטיות 6 מהירויות. בחלק מהדגמים הבכירים תותקן מערכת הנעה כפולה כמו ב-CX-5.

תא הנוסעים של הקרוסאובר החדש משלב מאפיינים מ-2 החדשה ומ-3, וייכנס לשימוש גם במאזדה 6 שזכתה למתיחת פנים קלה ותיחשף בהמשך הדרך. מאזדה התקינה במרכז הקונסולה את מערכת התקשורת החדשה שלה, ה-MZD Connect עם צג מרכזי 7 אינטש המקרין תפריטי מידע לכל המערכות. הוא כולל הזרמת מדיה, בלוטות', ניווט ועוד.

במאזדה לא פרסמו תאריך השקה רשמי, אך סביר שמעט לאחר נעילת התערוכת בארה"ב הוא יצא לדרך, והמחירים יפורסמו בסמוך לכך. מיבואנית דלק מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי ה-CX-3 יגיע לארץ במהלך 2015.


עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully