וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזלר 300C החדשה נחשפת

20.11.2014 / 9:25

קרייזלר הציגה בארה"ב מתיחת פנים היקפית למכונית הסאלון 300C, שאימצה בכל דגמיה תיבת הילוכים חדישה, ומעודכנת קוסמטית מבחוץ ומבפנים

קרייזלר 300C. אתר יצרן
קרייזלר 300C החדשה. אייקון מוטורי מדטרויט/אתר יצרן

קרייזלר נאלצה לוותר על כמה נכסים שלה בשנים האחרונות על מנת לחזק את מלאכת השיקום. אולם, הסיכוי שהייתה זונחת את ה-300C, המכונית שכנראה מסמלת אותה יותר מכל דבר אחר, הינו קלוש עד אפסי. ה-300C מלווה את קרייזלר מאז שנחשפה כקונספט בתערוכת ניו-יורק לפני 11 שנים, ומהרגע שהתייצבה בחוד החנית התגלגלה לדור שני ומתיחות פנים קטנות. עתה, על אדמת לוס אנגל'ס מגיעה הפעימה השלישית.

מבחינה הוויזואלית, ה-300C הגנגסטרית היא עדיין אמריקנית מאוד מוחצנת בעלת מאפיינים רטרו-מודרניים. העיצוב החיצוני, ברובו, מאופיין בקווים חדשים בחרטום המכונית שם שינו המעצבים את מבנה השבכה ומתחו את יחידות התאורה לכיוון קורות A הקדמיות. גם את הפגושים החליפו ואלה כוללים נורות ערפל חדשות ומאחור ייושמו אלמנטים קוסמטיים שהוצגו לראשונה בקרייזלר 200.

הרבה פחות משמעותי ובולט לעין, הוא השדרוג הפנימי. כאן אפשר להבחין במקצה עדכונים שהוגבל להתקנת צג 7 אינטש מרכזי כסטנדרט, שינויים קלים במבנה המתגים למערכת המדיה ובקרת האקלים הדיגיטלית, גלגל הגה חדש וידית הילוכים זהה לזו ב-200. בנוסף לכך, התווספה גרסה בכירה יותר במפרטים עם חבילת אבזור שמאפשרת שילוב עור מהודר ודיפונים בגוונים שונים שיוצרים קונטרסט צבעוני ונאה בחלל הפנים. בין המהדורות שהצטרפו תהיינה ה-פלטיניום סילבר והמנהטן החדשה.

ב-2015, כל דגמי קרייזלר 300C החדשים משודכים לתיבת ה-8 הילוכים אוטומטית מבית ZF, בין אם בוחרים במנוע ה-3.6 ל' V6 או ב5.7 ל' V8. ההספקים הם 292 כ"ס ו-360 כ"ס בהתאמה, וקרייזלר מדווחת על שיפור קל בצריכת הדלק (בשיעורים מזעריים). שינוי נוסף בשנה הבאה הוא התקנת מערכת היגוי חשמלית במקום היגוי הידרואלי.

קרייזלר אף יישרה קו עם תקנות הבטיחות המחמירות באירופה ובארה"ב. היא תימכר עם מערכת בלימה אוטומטית במהירות עירונית משולבת בקרת "קדם-תאונה", בקרת שיוט אדפטיבית (מסתגלת למהירות כלי הרכב מלפנים), בקרת סטיה מנתיב, ערימת כריות אוויר ועוד.

בארה"ב, מחירה של הקרייזלר 300C החדשה יישאר כפי שהיה. משמע, דגמי בסיס יחלו ב-33 אלף דולרים ועד 44 אלף דולרים לגרסאות הבכירות. גרסת ה-SRT צפויה להצטרף למשפחה מתישהו באמצע 2015 עם מנוע V8 'הלקט' משותף לדודג', שיחלץ 707 כ"ס.

טרם התקבלה תגובת היבואנית לישראל מכשירי תנועה.

עוד הרבה על קרייזלר בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קרייזלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully