וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתוחה להצעות: לקסוס LF-C2

24.11.2014 / 8:26

לקסוס מחזקת את היצע הקונספטים לקראת החצי השני של העשור ומציגה בארה"ב את LF-C2, מכונית יוקרה נטולת תקרה ומסתמן שגם משוללת עתיד

לקסוס LF-C2. אתר יצרן
לקסוס LF-C2 קונספט. ה-IS קבריולה הבאה/אתר יצרן

לא פעם הקדשנו מקום לאבולוציה שעוברת לקסוס בחודשים האחרונים, החל במכוניות הליבה בהן ה-IS ו-ה-GS, וכלה בדגמים ספורטיביים יעודיים דוגמת ה-RC קופה המפוסלת. אלה הן ללא ספק מכוניות עם אמירה, אבל אם לקסוס באמת רוצה להתחרות בגרמניות על טריטוריות נוספות, היא חייבת מועמדת ראוותנית שמסמנת יעדים חדשים.

ה-LF-C2 שניצבת בימים אלה בתערוכת לוס אנגל'ס, היא סוג של הצהרת כוונות ואינה בסיס למכונית שתצא לפועל. יחד עם כך, כבר בשלב הרעיוני, נראה שהמעצבים נתנו לה כמה נקודות פתיחה טובות לצוד את עיני המבקרים. ראשית, היא ארוכה יותר מה-IS קבריולה ונמתחת ל-4.71 מ' ורוחבה 1.84 מ'. את ההשראה לעיצוב, שאבו בלקסוס מכלל הדגמים כדי ליישר קו, ותכננו את המכונית כמו חץ ממורכז לסנטר הקדמי ולשבכה הטרפזית המסורתית, וכמובן ששיבצו נורות LED ביד חופשית. מעצב העל, יאסו קאג'ינו, אומר שהרעיון המרכזי היה ליצור זוויות מיוחדות תוך שימת דגש על תאורה. "כשאתה מניח משהו בצורה מסוימת ובאור הנכון, אנשים רואים משהו שלא ראו מעולם", כך מציין.

בתא הנוסעים, מושבי ספורט מלפנים עוטים עור בהיר עם מסילות תפירה אפרפרות, ומאחור עוד זוג מושבים רגילים לנוחות המצטרפים. מעל הראשים אגב אין תקרה בכלל - לא בד ולא מתכת. לקסוס מכנה אותה "רודסטר רעיונית" על אף ציודה ב-4 מושבים, ולכן היא נופלת בין הכסאות בהגדרתה. מנוע? אין לכך הרבה משמעות, אבל אם חיביים שידוך, עשויה המכונית היפנית לקבל את היחידה המשרתת את ה-RC קופה, לה 400 כ"ס או מנוע היברידי על מנת לרצות גם את שוחרי איכות הסביבה.

ה-LF-C2, ראשי תיבות ל-Lexus Future ו-Coupe 2, היא עוד דוגמא למערכת היחסים המעורפלת של חברת האם טויוטה עם מכוניות קבריולה. היצרנית היפנית מעולם לא הסתירה את סלידתה ממכוניות נטולות גג (אפילו סליקה קבריולה פותחה על ידי גורם שלישי והחברה נסוגה לא מכבר מ-GT86 קבריו). הסיבה לכך, היא שנתח המכירות של דגמים אלו נאמד ב-1.2% מכלל המסירות בארה"ב, ולכן עתידה של ה-LF-C2 נותר בשלב זה תחת סימן שאלה.

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully