וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי: ה-TT הבאה תהיה קרוסאובר

30.11.2014 / 9:06

אודי מאשרת כי הדגם הבא במשפחת ה-TT יהיה רכב פנאי יוקרתי עם מנוע היברידי, מגוון מערכות חכמות ויכולת שטח קלה. "הוא יהיה הטוב ביותר מכולם"

אודי TT  אולראוד קונספט. אתר יצרן
אודי TT אולראוד קונספט/אתר יצרן

אודי TT אלרואוד קונספט קיבל אישור של בכירי פולקסווגן לעלות לרצפת ההרכבה, כך על פי דיווחים בכלי התקשורת בגרמניה. ה-TT קרוסאובר נבחר מתוך שלושה דגמי ראווה שהוצגו בשנים האחרונות כדי לחזק את האחיזה של אודי בפלח החשוב ביותר בתעשייה.

הקרוסאובר של אודי שהוצג בתערוכת בייג'ין לפני מספר חודשים נלחם על עתידו מול דגמי קונספט כמו ה-TT ספורטבק וה-TT שוטינג ברייק - כולם נלקחו בחשבון כמועמדים לגיטימיים. אולם, בראיון שהעניק לאחרונה מנכ"ל אודי אולריך הקנברג בסין, סיפר כי הקרוסאובר סחט מחמאות גדולות. "כל הקונספטים היו על השולחן. אבל ביצענו מחקרים וראינו שהציבור מבקש SUV, ולכן גדלו הסיכויים שלו ככל שהזמן עבר".

הקרוסאובר TT נשען כמובן על הגרסה הרגילה של מכונית הקופה הספורטיבית, דור שלישי מאז 1997. המרכב החיצוני הוא סטנדרטי למדיי עם מערכת הנעה מסוג פלאג-אין (שקע-תקע) היברידית, שפותחה על בסיס מנוע בנזין 2.0 ל' TFSI שמייצרת 290 כ"ס, ועוד כ-54 כ"ס מהמנוע החשמלי הקדמי. על הסרן האחורי מותקן מנוע חשמלי נוסף המחלץ עוד כ-115 כ"ס, כאשר העוצמה עוברת לכל הגלגלים (קוואטרו) דרך תיבת הילוכים רובוטית דו-מצמדית 6 מהירויות. על פי אודי, טווח הנסיעה של המערכת עומד על 880 ק"מ, כ-50 ק"מ מתוכם על טהרת החשמל (עד אוזלת כוחן של הסוללות). את ההאצה ל-100 קמ"ש מסיים ב-5.2 שניות בלבד.

הקבינה חולקת את כל רכיביה עם ה-TT החדשה, כולל צג ה-12.3 אינטש TFT הווירטואלי בלוח המחוונים שהחליף את כל בקרות המידע המרכזיות בקונסולה הראשית. הקרסואובר גם כולל בקרות תקשורת חכמות בהן הזרמת מדיה (וידאו ושמע), חיבור מהיר וקל לסמארטפונים, כניסות רבות למכשורים אלקטרוניים, הקרנת תזמון רמזורים בלוח המחוונים ועוד. תוספת חשובה ברכב היא הטענת הסוללות על משטחים אלחוטיים, מה שמייתר חיבור המכונית לשקע באמצעות כבל ייעודי (אם כי הטעינה תארך זמן רב יותר).

הקנברג מעיר כי הקרוסואבר עשוי להפציע כבר באמצע 2015, והוא יעלה את הרף הקבוצתי מייד עם חשיפתו. "ה-TT קרוסאובר מייצג את פסגת ה-SUV הספורטיבי בקטגוריה הזו", כך מציין. בגרמניה בכל אופן, משערים שמחירו יהיה גבוה בכמה אלפי יורו מה-TT הבסיסית.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully