וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי ריסוק: פורשה מקאן מצטיין, דאצ'יה מאכזבת

3.12.2014 / 13:43

רוב הדגמים המרכזיים של יצרניות הרכב זכו בחמישה כוכבים, בהם סובארו אאוטבק, קיה סורנטו החדש ופולקסווגן פאסאט. גם מקאן כיכב ומנגד, דאצ'יה לוגן MCV מקבלת רק 3 כוכבים

פורשה מקאן, ניסוי ריסוק. אתר יצרן
פורשה מקאן. חמישה כוכבי ריסוק/אתר יצרן

המתכונת המחמירה של Euro-Ncap נותנת אותותיה ביצרניות הרכב הקטנות והעממיות. דאצ'יה לוגן MCV, המסחרית הקומפקטית מבית רנו שנולדה ברומניה, ליקטה רק שלושה כוכבי ריסוק מתוך חמישה מרביים במסגרת סבב המבחנים האחרון שהקיף מתמודדות מכמה סגמנטים שונים, בהם פנאי, שטח, קטנות, פאר וספורטיביות. בוחני המכון מתחו ביקורת על דאצ'יה ופרסמו כי "המכונית משקפת את הכוונות שלהם בנוגע לבטיחות הנוסעים". עוד הוסיפו בהערה נוקבת, כי "מבנה החלק הקדמי התעוות לגמרי, ולא יכל היה לעמוד בעומס נוסף".

המכונית השנייה שכשלה להשיג 5 כוכבים היא סמארט על שתי התצורות: פור טו וסמארט פור פור (4 מושבים) שהסתפקו רק בארבעה כוכבים, ואחריה גם מיני החדשה ואופל קורסה - בשתיהן נעדר הכוכב האחרון בשל היעדרותן של בקרת בלימה אוטומטית במהירות עירונית ובקרת סטיה מנתיב.

בקרב המצטיינות, נמנה את פורד מונדאו החדשה (שסוף סוף מושקת באירופה אחרי עיכובים רבים ומצוידת בבקרת בלימה אוטומטית, פולקסווגן פאסאט החדשה, פורשה מקאן, סובארו אאוטבק, לקסוס NX קרוסאובר (ששיווקו החל היום בישראל), קיה סורנטו וכן לנד רובר דיסקברי החדש (בארץ בסביבות מרץ).

עוד הרבה על מבחני ריסוק בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully