וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

007: אסטון מרטין DB10 תיחשף ב"ספקטר"

4.12.2014 / 15:25

אסטון מרטין חשפה את המכונית החדשה שתככב בפרק ה-24 של סרטי ג'יימס בונד, שייקרא "ספקטר"

אסטון מרטין DB10. אתר יצרן
אסטון מרטין DB10 החדשה שתוצג לראשונה ב"ספקטר"/אתר יצרן

יצרנית הרכב אסטון מרטין וחברת ההפקות EON ("הכול או לא כלום") הכריזו היום (חמישי) על המכונית החדשה שתככב בפרק ה-24 בתולדותיו של הסוכן החשאי ג'יימס בונד 007: אסטון מרטין DB10. במעמד זה, חשפה ההפקה באולפני פינווד כי הסרט החדש שיעלה בעוד כשנה ייקרא "ספקטר" על שם ארגון הטרור הסחטני שהופיע בסרטים המוקדמים (שעוד התבססו על ספריו של איאן פלמינג).

אסטון מרטין DB10 פותחה בשיתוף מלא עם במאי הסרט סם מנדס, שגויס שוב לעמוד מאחרי המצלמה לאחר הצלחת הסרט הקודם עם דניאל קרייג - "סקייפול". על מלאכת העיצוב חתום ראש חטיבת אסטון מרטין מארק רייכמן שאומר כי ניסה לאפיין את מכונית ה"בונד האולטימטיבית" שהולמת את סוכן הוד מלכותה.

מלבד עתידה באולמות הקלנוע, באסטון מרטין רומזים כאן על שפת העיצוב החדשה של דגמי החברה בשנים הקרובות, כפי שמסביר מנכ"ל החברה אנדי פאלמר: "באותה שנה שבה אנו מציינים 50 שנות שיתוף פעולה עם EON מאז גולדפינגר (1964), זה נראה לנו מועד מצוין לחשוף את המכונית שתיקח אותנו לשלב הוויזואלי הבא. אני גאה בכל מי שעבד כדי להגשים את הרעיון של המכונית הזו ולקח אותה משלב קונספט לייצור".

אסטון מרטין תקצה 10 מכוניות לטובת ההסרטה, חלקן תהיינה מצוידות בכל מיני גאדג'טים מתוחכמים שייכנסו לשימוש במקטעי המרדפים השונים (ואולי אפילו נחזה שוב בכפתור האדום המשגר את הנוסע דרך התקרה). "אני רק מקווה שג'יימס בונד לא יהרוס את כולן", כך מסכם פאלמר את החגיגה באולפני ההפקה. הסרט יצא לאקרנים ב-5 בנובמבר 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully