וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי סרג'יו: מחווה נדירה לסדנה מפוארת

9.12.2014 / 7:59

פרארי סרג'יו פותחה עם סדנת פינינפרינה לרגל 60 שנות שיתוף פעולה בין השתיים. רק 6 תיוצרנה והמחיר בהתאם

פרארי סרג'יו. אתר יצרן
פרארי סרגיו. 6 מכוניות בלבד. מחווה לסדנת פינינפרינה/אתר יצרן

בזמן שפרארי סופרת את המזומנים שהכניסה לקופתה ממכירת כל יחידות ה-FXXK עליה דיווחנו לפני מספר ימים, הוצגה לא הרחק ממנה בגלרית המכוניות המלכותית באיחוד האמירויות, מכונית הספורט הנדירה פרארי סרג'יו - גרסה מוגבלת של פרארי 458 במראה מקורי ותוספות בלעדיות.

סרג'יו הוצגה בתערוכת ז'נבה אשתקד בתצורת רודסטר רעיונית, שמעצביה ומפתחיה חזו שתאופסן במוזיאון כפי שקורה לרוב דגמי הקונספט האפויים למחצה. אולם בניגוד לדעה הרווחת, פרארי שינתה כיוון והחליטה - יחד עם סדנת פינינפרינה, לייצר מספר מצומצם של עותקים לרגל 60 שנות שיתוף הפעולה בין יצרנית הרכב האיטלקית לסדנה המיתולוגית והתוצאה לפניכם.

השם של המכונית נגזר משמו של מייסד פינינפרינה, ועבודת העיצוב היא שילוב מוחות בין מרכז העיצוב של פיאט לבין פינינפרינה. הבולט ביותר בסרג'יו, הוא מבנה החלק הקדמי בו יחידת תאורה אחידה ושקופה במקום פיצול בין שני בתים מופרדים, מה שיוצר מראה הרמוני ואסתטי ומובחן ביחס ל-458 עליה היא מבוססת. בחלק האחורי השתמשו בדפיוזר גדול ומרשים משולב יציאות מפלט כפולות וחדי עין יבחינו שמתחת ללוגו הסוס הצוהל, חתמה פרארי את השם "Sergio". ההשראה לדברי פרארי נולדה ממכוניות הספורט של שנות ה-60 וה-70.

הליבה של סרג'יו היא מנוע ה-V8 האטמוספרי של פרארי בנפח 4.5 ל'. התפוקה המרבית היא 605 כ"ס שמאיצים את הפרארי הפתוחה ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות ועד 320 קמ"ש מרביים דרך תיבת הילוכים אוטומטית תחרותית מתופעלת פקדים מגלגל ההגה. חבל רק שאין תקרה לכסות את הפדחת במהירויות לעיל, שכן סרג'יו מגיעה נטולת קורת גג לחלוטין.

פרארי תייצר כאמור רק 6 עותקים של סרג'יו, כשאחד מהם כבר נרכש ונמסר ללקוח באיחוד האמירויות במחיר שנע צפונה מ-1.2 מיליון דולר. אל תגידו שלא קיבלתם התראה מראש.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully