וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד מציגה: סינק 3

15.12.2014 / 10:05

פורד השיקה בארה"ב את בקרת המדיה סינק 3 שאמורה להתגבר על הליקויים של הדור היוצא. "כל החידושים האחרונים יתחברו למערכת בקלות". תשרת את רוב דגמי החברה

אחת הבעיות הקשות ביותר שפורד נתקלה בהן בשנים האחרונות היא מערכת בידור ומידע רצופה תקלות וליקויים - פורד SYNC (שפותחה בשיתוף מייקרוסופט). אם תשאלו כל בעל פורד אדג' או פורד אקספלורר מה היה מעוניין לשפר, סביר שלא היה מצביע על המכלולים המכאניים כי אם על ממשקי הבידור והמידע. כן, פורד SYNC היא בהחלט נקודת תורפה שהעיבה על אמינות דגמי פורד בסקרים שנערכו בשנים האחרונות בארה"ב, אבל נראה שלפחות ב-2015, הכול עומד להשתנות.

SYNC3 תהיה הרבה יותר טובה ומאוזנת מקודמתה. פורד אספה משובים מ-22 אלף לקוחות אחרי שמכרה בעולם לפחות 10 מיליון כלי רכב עם בקרת ה-SYNC המקורית, ולקחה לתשומת לבה את כל ההערות של הנהגים. SYNC3 פותחה על פי כך עבור הטווח המיידי והרחוק, והיא כוללת חיבור מהיר מאוד לסמארטפונים, נגישות מהירה למידע, תפריטים קלים לדפדוף, גרפיקה משופרת ובקרה קולית שתאפשר לבצע פקודות בפעם אחת בלבד, במקום לנהל ויכוחים קולניים עם המיקרופון הפנימי.

לדוגמא, ניתן יהיה להקריא למערכת כתובות מלאות, במקום להפריד כל מילה וספרה. זה אולי פחות שמיש לנו הישראלים (המערכת מכוילת באנגלית), אבל מבחינת מציאת מקומות בילוי או תחנות ציבוריות, הבקרה "תבין" את המשמעות של הפקודה בצורה נכונה ומדוייקת. כמו כן, התווספה מערכת חיפוש עם התאמה גאוגרפית לנקודה בה אתם נמצאים ביחס למיקום הלוויני, ובנוסף מחוברת SYNC 3 לאינטרנט אלחוטי בנקודות "חמות". תוכלו לעדכן את תוכנות המדיה או הניווט בבית או בבתי הקפה.

דף הבית נחלק לשלוש קטגוריות פשוטות: שמע, טלפון וניווט, והפעם גם יופיע למטה סרגל כלים קבוע כך שתוכלו לבצע שינויים בלי לעבור בין המסכים (בתנועת סוייפ אגב, כמו בטאבלט או אייפון). זאת ועוד, ל-SYNC3 שימושים בטיחותיים כמו הצגת מצב חגורות הבטיחות ברכב (כדי לאמת מה קורה עם הילדים מאחור) וכמובן שכל האמצעים התומכים (ניטור לחץ אוויר בצמיגים) מופיעים בתצוגה הראשית.

בפורד יחלו לשווק את המערכת בדגמי 2016, כלומר החל משנה הבאה. היא תהיה זמינה לא רק בכלי רכב בכירים כמו אדג' או אקספלורר, כי אם גם במונדאו ואולי כאופציה בפורד פוקוס (הדגם המחודש שלה עושה שימוש בסינק 2 כיום).

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully