וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי RS3 ספורטבק נחשפה

15.12.2014 / 8:38

אודי RS3 מאכלסת את מנוע החמישה צילינדרים טורבו החזק ביותר בתולדות המשפחה הקומפקטית. בכורה בתערוכת ז'נבה

אודי RS3. אתר יצרן
אודי RS3 ספורטבק. ביצועים קיצוניים במשפחתית שימושית/אתר יצרן

במרחק של כמה שעות מחשיפת אודי Q7 החדש, עליו דיווחנו אמש, הציגה חטיבת היוקרה של פולקסווגן את אודי RS3 ספורטבק החדשה, מכונית הספורט המשפחתית שתזכה לבכורה רשמית במסגרת תערוכת ז'נבה במרץ הקרוב. הספורטבק המסעירה מצוידת במנוע אגרסיבי ותיבת הילוכים רובוטית, והיא מכוונת לתחרות ישירה מול מרצדס A45AMG החדשה, לה 360 כ"ס.

מתחת למכסה המנוע של ה-RS3 תמצא יחידת 5 צילינדרים שהינה החזקה ביותר שאודי הפיקה למכונית בייצור סדרתי. הנפח הוא 2.5 ל TFSI, התפוקה המרבית היא 367 כ"ס ונתון המומנט הוא 47.1 קג"מ המושגים מ-1,800 סל"ד. אודי חיברה ל-RS3 ספורטבק תיבת S טרוניק 7 הילוכים עם פקדים מגלגל ההגה, שתאיץ אותה על 1.5 טון מתכת ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות (מהירה בקצת מה-S3 לה מנוע 2.0 ל' טורבו), בעוד המהירות המרבית מבוקרת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. לשוכני האוטובאהן, ניתן להסיר את המגביל ולהעפיל ל-280 קמ"ש.

כנהוג בדגמי הספורט של המשפחה, ה-RS3 לובשת מלתחה קרבית שמסתירה מספר מנגנוני תמיכה לתרגום העוצמה ליכולת דינמית מדויקת. הציוד התקני שלה מורכב מבקרת ויסות מומנט בין הסרנים, מערכת הנעה כפולה (קוואטרו) שמעבירה את רוב הכוח לגלגלים מאחור, בלמים מוגדלים, מתלי ספורט מונמכים ב-2.5 סנטימטרים, בקרת יציבות עם ש מצבים, היגוי חד יותר ולאניני הצלילים הותאמה מערכת פליטה דו-שלבית עם "פרפר" פתיחה וסגירה.

דגמי ה-S וה-RS חולקים ביניהם הרבה דמיון בתא הנוסעים ועל גוף המכונית, ולכן רשימת האבזור של ה-RS3 כוללת הרבה רכיבים שנמצאים ב-S. זה מתחיל באופציה למושבי ספורט חובקים וממשיך אל אבזור סטנדרטי כמו גלגל הגה ספורטיבי, דוושות מוכספות, לוגואים RS ומבחוץ חישוקי 19 אינטש, מפלטים טרפזיים כפולים מאחור, פגושים שונים ועוד.

ה-RS3 ספורטבק תצא לכבישים בקיץ הבא. לישראל תגיע זמן לא רב לאחר מכן. באירופה תתומחר בכ-42 אלף יורו.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully