וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומהוק: קדילאק מציגה את CTS-V החדשה

22.12.2014 / 11:01

קדילאק CTS-V החדשה היא המכונית החזקה ביותר בהיסטוריה של קדילאק ואוצרת ביצועים של מכונית קיצון. בכורה בדטרויט

אתר יצרן

בקדילאק החליטו להוריד את הכפפות ולשלוף את התותחים הכבדים. החברה האמריקנית הכריזה היום (שני) לקראת תערוכת דטרויט על מכונית הספורט-סאלון החדשה ה-CTS-V, שנושאת בחרטומה את המנוע החזק ביותר בתולדותיה של יצרנית הרכב היוקרתית, שחגגה לא מכבר 112 שנים של פעילות ענפה. בארה"ב, כבר הכתירו אותה כ"שברולט קורבט עם 4 דלתות".

ההשקה הרשמית תהיה בקיץ, ועד אז, הנה כמה מספרים לגרות את בלוטת החשק: ה-CTS-V החדשה מפיקה מממנוע 6.2 ל' V8 מוגדש-על תפוקה מרבית של 640 כ"ס ב-6,400 סל"ד ו-85.5 קג"מ הזמינים מתחום של 3,600 סל"ד. הכוח יעבור לגלגלים מאחור דרך תיבת הילוכים "היידרה-מאטיק" תחרותית עם 8 הילוכים ופקדים מגלגל ההגה, בתמיכת ממיר מומנט. נתונים אלה גבוהים בשיעור של כמה אחוזים מב.מ.וו ,M5 לה מנוע 4.4 ל' וכן ממרצדס E קלאס AMG, העושה שימוש במנוע 5.5 ל' טורבו. את ההאצה ל-100 קמ"ש תסיים הקדילאק השרירית ב-3.7 שניות בלבד ועד 252 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית (320 קמ"ש ללא מגביל).

קדילאק, אף תכננה את ה-CTS-V החדשה עם כמה שדרוגים מהותיים ביחס לדור הקודם כך שתוכל להתמודד עם כל אתגר מיבשת אירופה: הקשיחות המבנית חוזקה ב-25%, מערכת המתלים המגנטית מגיבה מהר יותר (בכ-40%) לעומסים ולריסון, בקרת אחיזה עם מספר מצבי ניהוג למסלול ולכביש הציבורי, הותאמו בלמי 'ברמבו' חדשים (6 בוכנות מלפנים ו-4 בוכנות מאחור) וכן צמיגי מישלן פיילוט ספורט ייחודיים לסדרה, ומסביב מעטפת בטיחות מרשימה כולל מצלמה קדמית שמזהה מכשולים שעשויים לפגוע בספליטר הקדמי (בשל קירבתו לרצפה).

בדומה למתחרותיה הגרמניות, ה-CTS-V אינה מוחצנת במידה מוגזמת עם קישוטים ספורטיביים מנקרי עיניים. האמריקנים נעזרים בסממנים דיסקרטיים כדי לבדלה, בהם לוגואים קטנים על הגוף החיצוני, בליטות במכסה המנוע, חישוקי ספורט גדולים, ארבעת לועות מפלט, קשתות גלגלים מורחבות ובתא הנוסעים מושבים ספורטיביים מחוממים ומאווררים, מערכת שמע עם 14 רמקולים, מסך מגע 12.3 אינטש, טעינה אלחוטית לטלפון הנייד וכן בקרת הקלטה לרישום הביצועים.

אנדרו סמית, מנהל גלובאלי בקדילאק: "סדרת ה-V מייצגת נועזות, ביצועים רציניים, אינטגרציה הרמונית של טכנולוגיות ואיכות". ה-CTS-V החדשה תיחשף רשמית בחודש הבא במסגרת תערוכת הרכב האמריקנית בדטרויט, ותצא לכבישים בקיץ הבא.

מיבואנית קדילאק לישראל UMI, נמסר לוואלה! רכב כי הנושא נמצא בבדיקה, ואם תעלה המכונית לארץ היא תגיע במהלך 2015.
עוד הרבה על קדילאק בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully