וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה לקלוז אפ: ה-NSX תוצג בדטרויט

23.12.2014 / 8:52

הונדה נערכת להשיק את ה-NSX החדשה לאחר שנים של קדימונים וניסויים. בקנה? מנוע היברידי עם הרבה סוסים באורווה

הונדה וחטיבת אקיורה שבאחזקתה, סוף סוף בשלות להציג באופן רשמי את האקיורה NSX החדשה, שתעלה לבמות תערוכת הרכב בדטרויט בעוד פחות מחודש ימים. ה-NSX החדשה פותחה ב-2011 כרכב ראווה וזכתה לבכורות מוגבלות (כולל בסרטי קומיקס כמו 'הנוקמים'), אך טרם הוכרזה כמכונית סדרתית, עד לפני כמה ימים כאמור.

הטיזר שהונדה פרסמה הוא הראשון והיחיד, שלמעשה מסכם 4 שנות עבודה ו-5 דגמי הכנה, וסולל את הדרך להופעתה של גרסת הייצור הסופית בינואר. מהסרטון ניתן ללמוד שהונדה, כצפוי, שמרה על המבנה הקלאסי והמקורי של ה-NSX כשבתא הנוסעים יהיה "מבנה מינימליסטי ופשוט", כך מתארים זאת בחברה היפנית.

בקרביים יהיה לאקורה הספורטיבית מנוע היברידי עוצמתי (וגם ידידותי לסביבה, מבקשים להדגיש). ה-NSX מאכלסת מנוע בנזין V6 עם חיבור לשלושה מנועים חשמליים המפיקים יחדיו כ-500 כ"ס. המערכת משולבת תיבת הילוכים אוטומטית שתעביר את העוצמה לכל הגלגלים (בקרת Acura Sport-Hybrid Super-Handling) ששירתה בעבר מכוניות כמו הונדה לג'נד.

ג'ון איקדה, בכיר החברה שהינו אחראי על החלק העיצובי של ה-NSX בארה"ב, אומר שהיא משקפת את הביצועים העתידיים של הונדה תחת מותג אקיורה, וכי הנהגים יופתעו מאוד מיכולותיה. "בהתאם למורשת של ה-NSX החלוצה מ-1989, המטרה שלנו היא לתמוך בהיבטים הפסיכולוגיים והרגשיים שקיימים בנהיגה במכונית ספורטיבית על הקצה. זו תהיה סינרגיה בין מכונית לאדם".

ה-NSX החדשה תוכננה בארה"ב וגם תיוצר במפעל האמריקני במריסוויל אוהיו. חטיבת המירוצים של הונדה תנצל את ה-NSX כדי להשתתף בסדרות סיבולת 'לה מאן' באירופה ובארה"ב. המחיר של ה-NSX החדשה, טרם ידוע.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully