וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתחילת 2015: רנו תחשוף מתחרה לניסאן קשקאי

25.12.2014 / 8:00

הצרפתים יבססו את רכב הפנאי החדש על ניסאן קשקאי ויציגו את הדגם בתחילת פברואר בפריס. ישלב מנועי בנזין ודיזל מסורתיים ועיצוב ספורטיבי

השקת רנו קאפטצ'ור. ניר בן טובים
רנו קפצ'ור. ישמש השראה לרכב הפנאי המשפחתי החדש/ניר בן טובים

הצלחתו של ניסאן קשקאי לא פסחה מעל ראשיהם של בכירי רנו, שרואים את עמיתיהם בניסאן מדושני עונג מרווחי העתק בזכות הגידול המסיבי בביקוש לרכבי פנאי משפחתיים. רנו השיקה בעשור האחרון קרוסאוברים קלים, בהם קולאוס וקפצ'ור, אולם אכזבה בניסיון למצוא את הנוסחה המשפחתית שקלעה למכנה המשותף הרחב ביותר כפי שהגדיל לעשות קשקאי. אולם כעת, מצטרפים הצרפתים לחגיגה עם הפרשנות שלהם.

על פי פרסומים של כלי התקשורת בפריס, רנו תחשוף בעוד חודשיים (2 בפברואר) רכב פנאי חדש בשם Djeyo שמבוסס על פלטפורמת ה-MCF המודולארית המשרתת את ניסאן קשקאי. הוא יתהדר במידות שגרתיות בקבוצה זו, עם אורך של כ-4.4 מ' ובסיס גלגלים של כ-2.65 מ', כלומר ארוך מאחיו הקטן בכ-20 סנטימטרים לערך ומרווח ממנו בחלל הפנים ותא המטען.

מבחינת עיצובו, מסתמן כי ישמור על המבנה הקדמי של הקפצ'ור, ישאב קצת מאקס-טרייל של ניסאן, ויאמץ תוספת קלה במרווח הגחון לכיוון ה-20 סנטימטרים. הוא ישלב חמישה מושבים ואופציה לשבעה (לכאורה), מערכת בקרה מרכזית משופרת המבוססת על ממשקי רנו קליאו, והרבה אופציות אינדבדואליות בתוספת מחיר. מערכת ההינע תוצע עם בנזין tce או דיזל Dci בנפחים של 1.2 ל' ועד 1.6 ל', בחיבור לתיבות ידניות או אוטומטיות 6 מהירויות. ההנעה תהיה קדמית ברוב הדגמים הבסיסיים, כשרק פסגת המשפחה תוצע עם הנעה כפולה.

רנו תשבץ את רכב הפנאי החדש מעל הקפצ'ור, אולם נדמה שהקשר בינו לבין קולאוס דק כשערה - בעיצוב ובמכלולים. דיווח נוסף מצרפת, טוען שרנו דנה בימים אלה אם מוטב יהיה לכנות את הדגם 'ראקון' - על בסיס הקונספט מ-1992, או אולי 'מגאן SUV' כדי לשמור על פשטות מיתוגית. התשובות, תיחשפנה בתחילת שנת 2015 כאמור.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully