וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיק שומאכר בחן מכונית פורמולה 4

24.12.2014 / 12:59

הבן של מיכאל שומאכר נבחן בספרד במכונית פורמולה 4 והפגין כישורים ברמה גבוהה. "הוא בהחלט מוכשר. אך מוקדם לדעת לאן יגיע"

מיק שומאכר. אתר יצרן
מיק שומאכר ג'וניור, סגן אלוף העולם במירוצי קארטינג/אתר יצרן

מיק שומאכר בן ה-15 נמצא על המסלול המהיר למירוצי פורמולה, ונחוש בדעתו ללכת בעקבות אביו, מיכאל שומאכר שזכה בעבר ב-7 אליפויות עולם, אך שרוי בימים אלה בשיקום בעקבות תאונת הסקי הקשה שעבר לפני שנה שהותירה אותו בתרדמת למשך 8 חודשים. שומאכר ג'וניור הוכתר לאחרונה לסגן אלוף העולם במירוצי קארטינג, וזמן קצר לאחר מכן הוזמן למבדקים במכונית סינגל-סיטר (חד מושבית).

שומאכר הצעיר נדד בתחילת השבוע למבחנים במכונית פורמולה 4 (1.6 ל' ו-150 כ"ס בעונת 2014) על מסלול ריקארדו טורמו בולנסיה, מתחם שמונה כ-120 אלך מקומות ישיבה ומשרת את קבוצות הפורמולה 1 למבחנים בימי הפוגה.

על פי דווחים של כלי התקשורת באוסטריה, הפגין הגרמני ביצועים משביעי רצון. "מיק שומאכר הוא בפרוש נהג מוכשר", אומר מנהל קבוצת 'מיוקה', פיטר מיוקה שתרם למיק ג'וניור את המכונית לצורך המבדקים. יחד עם זאת, מיוקה נזהר באמירות אופטימיות, והוסיף כי צריך לתת לזמן לעשות את שלו. "אי אפשר לומר באופן ודאי שנהג קארטינג יהיה נהג פורמולה 1. זה לא עוזר אם יש לך שם מפואר, אתה חייב להיות מהיר מאוד. יש הבדל עצום בין קארט למכונית פורמולה".

לבן הצעיר במשפחת שומאכר, נותרה לפחות עוד שנה אחת במירוצי קארטינג, אבל כבר כעת צובר מחזרים שינסו להחתים אותו לסבב הפורמולה 4 בשנת 2016. סאבין קהם, שמנהלת את קריירת המירוצים של שומאכר הצעיר סירבה להתייחס כרגע לעתידו, ואמרה כי "בשלב הזה, איני רוצה לומר דבר".

במהלך השנה החולפת, מיק שומאכר התחרה בסבב הקראטינג תחת השם מיק בטש, (שם המשפחה המקורי של אימו, קורינה) מתוך כוונה שלא למשוך אליו תשומת לב מיוחדת נוכח מצבו של אביו. בסיום העונה, סיפר כי הוא גאה מאוד בהישגיו, אך ביקש להוסיף כי "מטרתי היא להיות אלוף העולם, וזו רק תחילת הקריירה שלי".

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully