וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 הילוכים ומראה מחודש: הונדה CR-V מתרענן

30.12.2014 / 10:06

הקרוסאובר היפני CR-V מקבל רענון של אמצע החיים, במסגרתו נעטף במראה מעודכן, בקרת מדיה חדישה, תיבת 9 הילוכים אוטומטית ומנוע דיזל מחוזק. בישראל בשנה הבאה

הונדה CR-V. אתר יצרן
הונדה CR-V. מתיחת פנים ל-2015/אתר יצרן

מספר חודשים לאחר שנחשף בדגם טרום ייצור בתערוכת פריס, חשפה הונדה את מתיחת הפנים הרשמית לרכב הפנאי המשפחתי CR-V. הדגם יוצג לראשונה בתערוכת הרכב בז'נבה, במסגרתה יציג בפני המבקרים הופעה חיצונית מחודשת, מנוע דיזל מודרני, תיבת הילוכים אוטומטית חדשה וכן תא נוסעים מעודכן הכולל מערכת מולטימדיה משודרגת.

היצע העדכונים של ה-CR-V מתחיל כמובן בניתוח קוסמטי של שני קצותיו. הונדה התאימה לקרוסאובר שינוי בבתי התאורה הקדמיים שזכו למראה קצת יותר תוקפני, ומשתלבים בשבכה הקדמית בצורה חלקה יותר בהשוואה לדגם שלפני מתיחת הפנים. בנוסף לכך, עוצבו מחדש נורות ה-LED מאחור, וכן בוצעו שינויים קלים בקו הפרופיל כדי להקנות לו מראה "יציב" יותר על הכביש, כך מתארים זאת בהונדה.

בקבינה התמקדו המתכננים בעיקר במערכת הבידור והמידע. ה-CR-V יחנוך מערכת 'הונדה קונקט' משוכללת שהינה תקנית בכל ההיצע, במרכזה צג מגע בגודל 7 אינטש עם נגישות וחיבורים לסמארטפונים, תפריטים עם גלילה מהירה מאוד וכן מושתלות בו 9 אפליקציות, מצלמת רוורס מקורית ועוד.

באירופה, יהנו הרוכשים מקומבינציה אטרקטיבית בחרטום; גרסה כפולת הנעה (4X4) עם מנוע דיזל 1.6 ל' (160 כ"ס ו-35 קג"מ) תחובר לתיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות, או אופציה לתיבה ידנית 6 מהירויות. בהונדה מדווחים על הפחתה של 20% בפליטת המזהמים וירידה קלה בצריכת הדלק. דווקא באגף הבנזין החשוב למחזותינו, לא חלו שינויים, כאשר המנוע שימשיך להיות משווק בישראל הוא ה-2.0 ל' עם 155 כ"ס (כעת הותאם לתקן יורו 6) בחיבור לתיבת 5 הילוכים אוטומטית (צריכת דלק ממוצעת של 13 ק"מ לליטר על פי יצרן).

הבכורה של הונדה CR-V תיערך כאמור בחודש מרץ במסגרת תערוכת הרכב בשוויץ. מיבואנית הונדה חברת 'מאיר', נמסר לוואלה! רכב במועד חשיפת דגם הראווה באוקטובר, כי הרכב יעשה עלייה לישראל ברבעון השני של 2015. דגם הדיזל, לא יגיע לחופינו.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully