וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפלקיציה ישראלית תתחרה על פרס של מיליון דולר

30.12.2014 / 11:54

HopOn הישראלית היא אפליקציה שמאפשרת תשלום לאוטובס באמצעות הסמארטפון. המפתחים העפילו לשלב הגמר בתחרות בארה"ב שבצידה פרס של מיליון דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוטובוס עם חיבור לאפליקציית HopOn/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציה ישראלית המאפשרת תשלום לתחבורה הציבורית באמצעות הסמארטפון העפילה לגמר יוקרתי במסגרת תחרות שתתקיים ב-27 בינואר בארה"ב. האפליקציה המנצחת, HopOn, הצליחה להתברג לפיינליסטיות בתחרות שארגנה לאחרונה ענקית התקשורת האמריקנית Verizon וגרפה 250 אלף דולרים בשלב חצי הגמר. בסוף חודש הבא כאמור, תתמודד על פרס בגובה מיליון דולר.

HopOn גברה על אלפי אפליקציות שלקחו חלק בתחרות והגיעה לשלב המכריע עם 12 פיתוחים נוספים. עלייתה מהווה ממש הצלחה של הרגע האחרון, לאחר שנרשמה לתחרות ארבעה ימים לפני פקיעת מועד הרישום, לא מעט בזכות הניוזטלר של קהילת Ecomotion שתומכת ביזמים ישראלים המקדמים פתרונות תחבורה חכמים בארץ.

האפליקציה, שפותחה על ידי עופר סיני ודויד מזומן (30), פועלת בחיבור למשדרים המותקנים בדלתות האוטובוסים. המערכת קוראת את פרטי המכשיר הסלולרי ומחייבת את הנוסע בהתאם למרחק הנסיעה. השימוש באפליקציה פשוט יחסית ונעשה באתר החברה על ידי הכנסת פרטים ומספר הטלפון הסלולרי. לאחר מכן נשלח ללקוח קוד הפעלה אישי. ל-HopOn שיתופי פעולה עם חברת "דן", "קווים במודיעין" ועוד, ובקרוב תחנוך שיתוף עם "תל אופן בתל אביב".

עופר סיני, מייסד אפליקציית HopOn: "הזכייה בתחרות מתוך אלפי מתחרים בתחרות בינלאומית כה יוקרתית מציג שוב את הפוטנציאל העצום הקיים באפליקציה... , פיתחנו את הרעיון ויצרנו שיתופי פעולה מוצלחים עם מגוון חברות התחבורה הציבורית בישראל. אנו נרגשים שהגענו למקום כזה בתחרות ושואפים גם לזכות בפרס הראשון בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully