וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MG קרוסאובר: בינתיים רק בסין?

31.12.2014 / 9:34

רכב הפנאי של MG עשוי להגיע לאירופה ב-2016 ולהתחרות בפלח החשוב ביותר. ישווק עם היצע רחב של מנועי בנזין, תיבות ידניות ואוטומטיות

MG קרוסאובר. אתר יצרן
MG קרוסאובר/אתר יצרן

גם באירופה עוסקים לאחרונה בהימורים ושואלים אם הרכב בתמונה - MG קרואסאובר GTS, הוא רכב הפנאי שבסופו של דבר יתחרה בניסאן קשקאי וחבריו. MG שנמצאת כיום בשליטה סינית חוללה במותג הבריטי הכושל רפורמה כלכלית גדולה שהישגיה עדיין מוטלים בספק נוכח הביקוש היחסית נמוך למכוניותיה באירופה (וגם בארץ, בין היתר).

בבריטניה טוענים שהדגם יגיע לממלכה ב-2016, ולפחות חלק מהעיצוב המקורי שהופיע בקונספט MC אשתקד עשה את דרכו לגרסה הסדרתית. הקרוסאובר הבריטי למחצה אימץ את הסממנים המוכרים של רוב דגמי הבית, בהם ה-MG3 החדשה שהחלה להמכר לאחרונה גם בישראל, תוך הגבהת המרכב והוספת מיגונים קלים. המידות הרשמיות: אורך 4.5 מ', רוחב 1.85, גובהו 1.67 מ' ובסיס הגלגלים כ-2.67 מ'.

הפלטפורמה של הקרוסאובר הינה פיתוח בלעדי של חברת SAIC, כך מדווחים בחברה ואינה משותפת לסנגיונג רקסטון כפי שנרמז בשנה הקודמת כשנחשף רכב הראווה. בשלב זה, אשרה MG מנוע אחד בלבד בהיצע, ה-2.0 ל' טורבו המפיק 220 כ"ס ומחובר לתיבת 6 מהירויות אוטומטית. הוא יאיץ ל-100 קמ"ש ב-8 שניות. מנוע נוסף שיחבור למשפחה הוא ה-1.5 ל' טורבו עם 170 כ"ס וכן יהיה מנוע דיזל עם 150 כ"ס.

סימן שאלה עדיין מרחף מעל מחירו של ה-MG GTS וכן אם איכותיו תהיינה גבוהות יותר מכפי שמוצע כיום בחברה המתאוששת. בבריטניה מעריכים שאם יתומחר נכון, וישלב מנוע דיזל ראוי, סיכוייו ללקט מספר סביר של קליינטים בהחלט סביר.

לישראל, עוד מוקדם מאוד לדעת אם יגיע באמצעות היבואנית דוד לובינסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • mg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully