וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה של גולשי וואלה! רכב: ניסאן GT-R

1.1.2015 / 8:23

בתום אלפי הצבעות ניסאן GT-R מוכתרת למכונית השנה 2014 של גולשי וואלה! רכב כשאלפא רומיאו כובשת את המקום השני. קרבות מעניינים התנהלו גם במרכז הדירוג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסאן GT-R. מכונית השנה 2014 שלכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי תוצאות הסקר המסכם במסגרת משאלי"מכונית השנה 2014 של וואלה! רכב", הכתירו הגולשים שלנו את ניסאן GT-R למכונית השנה. מכונית הקיצון היפנית זכתה ל-13% מקרב קולות המצביעים והקדימה את אלפא רומיאו 4C שהגיעה למקום השני עם 10% מכלל הקולות.

ה-GT-R ("גודזילה") נמכרת בישראל במחיר של כ-800 אלף שקלים. היא מצוידת במנוע 3.8 ל' טורבו (כפול) המפיק 530 כ"ס ו-62 קג"מ. בחיבור לתיבה דו מצמדית 6 מהירויות, זמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-3 שניות ומהירותה המרבית היא 315 קמ"ש. גרסת ניסמו מחלצת 600 כ"ס.

מפילוח התוצאות, עולה כי על אף האחיזה הדומיננטית של שתי מכוניות הספורט בצמרת, נציין לטובה את המאבקים שהתחוללו במקומות 3-8. הגולשים אולי הרשו לעצמם קצת מרחב תנועה וירטואלי, אך נראה שבתוך כך לקחו בחשבון שבתוך עמנו אנו חיים ולראייה, המכונית שדורגה במקום השלישי הינה קיה פיקנטו עם 8% מהקולות - מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל, שהקדימה אך במעט את מרצדס S קלאס - מכונית השנה שלכם ב-2013.

את החמישיה המובילה סוגרות בצוותא סקודה אוקטביה וסוזוקי קרוסאובר עם 7% מהקולות שלכם, אחריה מדורגת ב.מ.וו M235 ומזרטי גיבלי עם 6%, רנו קליאו עם 5%, כמו גם ניסאן קשקאי ו-3% ניתנו לאודי A3, ריינג' רובר איווק, ג'יפ רנגלר וסיטרואן C4 פיקאסו. בהמשך, יונדאי סנטה-פה, מרצדס GLA ומרצדס C קלאס חולקות 2%, ואת המקומות האחרונים מאכלסות בסדר הזה, סקודה ראפיד ופיאט 500 עם 1% מכלל הקולות.

שתהיה שנה טובה ומוצלחת, ונתראה בסקר מכונית השנה 2015 באוקטובר הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully