וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן טרנספורטר מתקרב לרצפת הייצור

4.1.2015 / 9:23

הדור השישי של הטנדר טרנספורטר יושפע מהקונספט טריסטאר שנחשף אשתקד. ישלב מראה פחות שמרני ועיצוב פנים מודרני

פולקסווגן טריסטאר. אתר יצרן
פולקסווגן טריסטאר. העיצוב המקורי יישמר/אתר יצרן

חטיבת המסחריות של פולקסווגן החלה לקדם בנחישות את פיתוחו של רכב העבודה טרנספורטר 2015. הדור השישי של הסדרה הוותיקה יצא לאור בסוף השנה הנוכחית ויפנה גם לקהל הפרטי בזכות היצע שדרוגים "משפחתיים באופיים" שיאפשרו לו להתסתנן גם לקבוצת המיניוואנים.

פולקסווגן הכתירו את המיזם תחת השם הזמני T6, ולפי דיווחים של כלי התקשורת בגרמניה, ישאב את ההשראה החיצונית מרכב הראווה טריסטאר קונספט שהוצג לפני מספר חודשים בתערוכת הנובר. ככל הידוע בשלב זה, הטרנספורטר נותר נאמן לעיצובו המקורי של הקונספט, בו הוטמע נוסח הרבה יותר "מנהלי", המיישר קו עם דגמי המשפחה של המותג, בהם פאסאט וג'טה.

גם בתא הנוסעים תהיה זו מהפכה למחצה בכל הקשור לעיצוב, איכות ואבזור. המפרטים יכללו מסך מגע מרכזי וגדול המשרת את פולקסווגן גולף, מרקמים רכים ברובם על משטחי הדלתות והקונסולה, מושבי עור יוקרתיים וכן תהיה אופציה לדיפוני עץ. המרחבים יהיו די ממוצעים, עם סידור לכמות נכבדה של אנשים, או פיצול לצרכי עבודה במרכב טנדר קלאסי פתוח או סגור.

בנוסף לכך, היבט חשוב בטרנספורטר הוא התאמת מנועים חסכוניים וידידותיים לסביבה. סדרות ה-TDI וה-TSI תהיינה זמינות בכל הדגמים, אבל בפולקסווגן ינסו לחבר לו גם מנוע היברידי עם יכולת טעינה (פלאג-אין) משקע ביתי או מעמדות טעינה מהירות במקומות העבודה. כמו כן, יוצע בהנעה כפולה או קדמית וערימה של אמצעי בטיחות חדשניים שהינם פורצי דרך ברכב מסוגו.

ה-T6 יוצג בתערוכת ז'נבה במרץ ויופץ באירופה לקראת הרבעון האחרון של 2015. עוד מוקדם לנחש אם יעשה את דרכו אלינו, אולם תהיה זו תוספת מעניינת לחטיבת המסחריות בארץ לצידו של האמארוק המוצלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully