וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבר: אורן אלעזרא המנכ"ל החדש

4.1.2015 / 15:01

עו"ד אורן אלעזרא ימונה במקום ינון עמית שפורש בתום חמש שנות כהונה. "נמשיך לפתח את חברת 'אלבר' ולהובילה להישגים בתחומי הרכב , הרכב הדו גלגלי והליסינג"

עו"ד אורן אלעזרא. ששון אבשלום,
עו"ד אורן אלעזרא/ששון אבשלום

חברת 'אלבר' הודיעה היום (ראשון) כי מינתה את עו"ד אורן אלעזרא (32) למנכ"ל החברה החדש. הוא יחליף בתפקיד זה את ינון עמית שפורש לאחר חמש שנים במסגרתן קידם את החברה לתחומים חדשים, בהם הייבוא המקביל והתחום הדו-גלגלי. "אני מסיים בסיפוק עצום חמש וחצי שנות כהונה כמנכ"ל 'אלבר', במהלכן זכיתי לגיבוי וחופש פעולה מוחלט מהדירקטוריון ומהבעלים. אני מאמין בחברה ובעובדיה וביכולת של 'אלבר' להמשיך ולהוביל את שוק הליסינג ומכירת הרכב, בראשותו של אורן אלעזרא".

לעו"ד אלעזרא היכרות מוקדמת עם החברה, שכן היה מנהל הפיתוח העסקי בה בשנתיים וחצי האחרונות. בעבר, מילא שורה של תפקידים, בהם מנכ"ל קבוצת אלעזרא החזקות, וכן שימש כיועץ ליו"ר דירקטוריון 'הכשרה ביטוח' ועוד.על מינוי אמר, "נמשיך לפתח את חברת 'אלבר' ולהובילה להישגים בתחומי הרכב". לכך הוסיף גם אלי אלעזרא, נשיא הקבוצה, שציין כי "מברך את כניסת אורן לתפקיד. סמוך ובטוח כי יעשה חייל כפי שעשה עד כה כמנכ"ל הקבוצה". על הישגיו של ינון עמית, הוסיף: "בשמי ובשם כל מנהלי ועובדי חברת 'אלבר', אני רוצה להודות לינון עמית, על שהצליח בכישרון רב להזניק את החברה קדימה ולהציב אותה כחברה מובילה בישראל. היה לנו לעונג ליהנות במרוצת השנים משירותיו הטובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully