וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בסין? פורד מציגה אדג' עם שבעה מושבים

5.1.2015 / 9:23

השלוחה הסינית של פורד תחל לשווק במאי הקרוב אדג' 2016 עם שבעה מושבים. יגיע לאירופה וישראל?

פורד אדג' 2016, שבעה מושבים. אתר יצרן
פורד אדג' 2016, שבעה מושבים/אתר יצרן

החטיבה הסינית של פורד הכריזה השבוע רשמית כי תחל לשווק במאי גרסת "מוביל נוסעים" שימושית יותר של אדג' 2016, רכב הפנאי האמריקני שנחשף אשתקד בארה"ב, ויעשה את דרכו אלינו בשנה הבאה. מדובר באדג' שבקרביו הותקנו שלוש שורות ושבעה מושבים וישא את הכותר LSUV, כאשר האות האחרונה מסמלת לכאורה את המונח "לונג".

על פי דיווחים של כלי התקשורת בגרמניה, האדג' ישווק בסין בשתי גרסאות שונות: 'ספורט' ו'-לימיטד', האחרונה היא הגרסה הארוכה מבין השתיים. התוספת באורכו היא כ-10 סנטימטרים לכל היותר וכן צמח בשיעור קל בבסיס הגלגלים (כ-2.9 מ'), ומטבע הדברים יאבד קצת נפח מתא המטען נוכח תוספת השורה השלישית.

את הכוח יקבל אדג' 2016 ממנוע ה-2.0 ל' טורבו אקובוסט עם 240 כ"ס ו-34.5 קג"מ, או מנוע 2.7 ל' V6 עם כ-325 כ"ס ו-50 קג"מ. ההנעה תהיה כפולה או קדמית בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות (סלקשיפט רגילה) עם תפעול פקדים מבורר ההילוכים.

המלתחה של אדג' עמוסה מבחוץ ומבפנים, וזו כוללת ציוד תקני כמו מושבים מתקפלים חשמלית בשורה האחרונה (דומה למנגון באקספלורר), חלונות פנורמיים כפולים, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע חדשה (כולל בקרת סינק 3 משופרת), וכן ברשימת התוספות בקרת שיוט אקטיבית (מסתגלת לקרבת מכוניות) ועוד.

החשיבות של האדג' לשוק הסיני פחותה מזו בשוק האמריקני. הקרסואובר הוא מהדומיננטים ביותר בקבוצתו וקצר הצלחה גדולה גם בישראל, לא מעט בזכות מחיר אטרקטיבי המגלם בתוכו אבזור נדיב וביצועים טובים. לשאלה האם דגם ה-7 מושבים יגיע לאירופה, התשובה תלויה בעיקר באסטרטגיה של פורד; החברה החלה לקדם בשנים האחרונות מיזמים גלובאליים כמו פורד מוסטאנג החדשה, ולכן עשוי לנדוד גם אלינו.

באשר לדגם ה-5 מושבים, דלק מוטורס מסרה במועד חשיפת אדג' החדש כי יעשה עלייה לישראל בתחילת 2016.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully