וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידותית לחולה הגה: לקסוס GS-F נחשפת

11.1.2015 / 10:41

לקסוס ממשיכה להשיל את התדמית הירקרקה ומציגה גרסת ספורט קרבית של מכונית הסאלון GS. ה-F החדשה ממוקדת מטרה

לקסוס GS-F. אתר יצרן
לקסוס GS-F. לא רק היברידיות/אתר יצרן

מתברר שחטיבת היוקרה של טויוטה ממשיכה לאמץ סממנים תחרותיים לשורותיה. אחרי שנהגנו ב-RCF קופה החמה לא מכבר, פרסמה לקסוס כי תציג השבוע במסגרת תערוכת דטרויט את המצטרפת החדשה למשפחת ה-F הספורטיבית כשהפעם זו מבוססת על ה-GS הסאלונית. כמו רוב אחיותיה למשפחה, היא מתהדרת ביכולות כביש משכנעות וכן הולבשה במעטה שרירי ומושך.

ה-GS-F מצוידת במנוע שפותח על בסיס יחידת ה-V8 המשופרת של טויוטה (גם ב-RCF קופה), כלומר 5.0 ל' עם תפוקה מרבית של כ-480 כ"ס ב-7,100 סל"ד בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות ותפעול פקדים מגלגל ההגה. על פי פרסומי היצרן, עקומת המומנט עומדת על כ-54 קג"מ מטווח של 4,800 סל"ד (מנוע נטול מגדש טורבו). הביצועים הרשמיים טרם פורסמו, אך ההערכות בארה"ב מדברות על האצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות ומהירות מוגבלת אלקטרונית של 253 קמ"ש.

הכוח יעבור לגלגלים מאחור, ובין היתר תסתייע הסאלונית החמה במערכות וויסות מומנט TVD עם שלושה מצבי כיול: מצב סטנדרטי - לנהיגה מאוזנת בין נוחות לביצועים, מצב סלאלום עבור יכולת תמרון גבוהה, ומצב מסלול עבור נהיגה במתחמים תחרותיים. "GS-F מתוכננת עם חיזוקים מבניים ומערכת מתלים ייחודית לסופר-סאלון הזו", כך מפרסמת החברה. "נהגים יעריכו מאוד את הניהוג שלה, הרהיטות והיכולת שלה לשלב בין תעלולים בכבישי ההרים לבין נהיגת מסלול טהורה".

לקסוס תתקשה לעמת את ה-GS-F מול הגרמניות הטורפות, בהן ב.מ.וו M5 לה 560 כ"ס, כך שסביר שהיא עשויה לנסות לתמחר את ה-GS-F קרוב יותר לב.מ.וו M4 לה כ-425 כ"ס שקטנה ממנה במידות וכן מציגה משקל מופחת משמעותית כמובן. מעבר לכך, בהחלט מסתמן שהGS-F היא רק קצה הקרחון, כפי שמסביר מנהל לקסוס אמריקה גף ברקן. "בשנים הקרובות, תראו יותר ויותר מכוניות עם עיצוב אגרסיבי, סגנון וכישורי דינמיים. אלו אינם מוצרי סדאן מסורתיים יותר".

מיבואנית לקסוס לישראל, לקסמוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי בשלב זה אין כוונה לייבא את ה-GS-F לישראל, אך הנושא נמצא בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully