וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות חדש למכירה וקניית רכב משומש בבעלות פרטית: סוויץ'

12.1.2015 / 19:00

שירות חדש בשם סוויץ' מבית כלמוביל יאפשר לכם למכור ואו לרכוש רכב משומש מבלות פרטית ללא כאב הראש הכרוך בפעולה. השירות יציע גם בדיקת תקינות, אחריות לחצי שנה, החזר כספי אם מתחרטים ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם זה יכול להיות הסוף לכאב הראש וההצקות הכרוכות במכירה ובקניה של רכב משומש? כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס לישראל השיקה היום (שני) שירות חדש תחת השם סוויץ' (Switch) שאמור לפשט מאוד את תהליך מכירת וקניית רכב משומש מבעלות פרטית.

סוויץ' הנה פלטפורמה דיגיטאלית (www.switch.co.il) שנועדה לחבר בין מוכרים לקונים בעולם הרכב המשומש. אולם היא נבדלת מאתרי המכירה הרגילים בהצעת שירותים נרחבים בהרבה ובהציעה מכירה וקניה של כלי רכב מבעלות פרטית בלבד (ללא ליסינג או כל סוג בעלות אחרת בעבר). על פי נתונים שהציג אסף חרל"פ, מנכ"ל המיזם, מדי שנה נעשות מעל ל-450 אלף עסקאות מכירה של כלי רכב משומשים שגילם עד 10 שנים ו-200 אלף מהן שייכות לכלי רכב פרטיים (שאינם בבעלות ליסינג וציי רכב בעברם) ולכם מכוונת החברה בשירות החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אם הרכב עונה על דרישות הקונה, הוא ייהנה גם מ-6 חודשי אחריות על המנוע והגיר מצד כלמוביל ואף יוכל להתחרט על הרכישה בטווח זמן של עד חמישה ימים ולקבל החזר כספי מלא"

כדי לפתור את הבעיות הכרוכות בעסקאות קניה ומכירה של חוסר אמון בין הצדדים, ההטרדות הטלפוניות, הטרטור בין מכוני בדיקה ומיקוח לא נעים, השירות החדש מציע דרך פעולה מסודרת שאמורה להקל במאוד על התהליך. אתר החברה מציע תפעול פשוט וקל לשני הצדדים בעסקה. כך למשל אדם המעוניין למכור את רכבו משאיר פרטים באתר סוויץ'. במידה וזה עונה על הקריטריונים של השירות (בעלות פרטית, עד 8 שנים על הכביש, עד 150 אלף ק"מ) הוא מוזמן לפגישה עם נציג החברה. הרכב שמוצע למכירה יעבור בדיקה מקיפה במכון מורשה ובלתי תלוי ואם נמצא תקין (ללא תאונות שלדה, עם מנוע וגיר תקינים), יקבל המלצת תמחור מנציג החברה (בהתחשב במחירון המשוקלל של הרכב, נתוני השוק, מצבו ועוד) ויוצג באתר סוויץ' למכירה. מפעילי האתר יטפלו בכל המעוניינים לרכוש ויסננו את אלה המתאימים ביותר ורק אז מפגישים את הקונה המיועד עם המוכר. נציגי כלמוביל גם דואגים להעברת התשלום על ידי חשבון נאמנות ולהעברת הבעלות בין הצדדים.

גם חייו של הקונה המעוניין יכולים להיות קלים. במידה וזה מוצא רכב העונה לדרישותיו באתר החברה, נקבעת פגישה במתחם החברה בגלילות ושם מוצגת בפניו בדיקת הרכב ואף ניתן לבצע נסיעת מבחן (הרכב נותר בידי בעליו ואינו מאוחסן במגרשי החברה). אם הרכב עונה על דרישות הקונה, הוא ייהנה גם מ-6 חודשי אחריות על המנוע והגיר מצד כלמוביל ואף יוכל להתחרט על הרכישה בטווח זמן של עד חמישה ימים ולקבל החזר כספי מלא. יש לציין כי במידה והוא מחליט לבטל את העסקה, כלמוביל תישא בכל ההוצאות הכרוכות והדבר כלל לא ישפיע על המוכר הראשוני של הרכב.

השירות אינו חינמי, אך גם אינו יקר - בתקופת ההשקה, השירות יעלה 2.5 אחוזים בלבד ממחיר העסקה למוכר הרכב בלבד ורק בשלב מאוחר יותר, תתווסף עלות דומה גם לקונה הרכב. שירות זה מיועד בשלב ראשוני להתרחש במרכז הארץ (עבור המוכרים) - בין גדרה לחדרה וצפוי להתרחב לכל חלקי הארץ עם הרחבת הפעילות של סוויץ'. בנוסף, שירות זה לא ינתן בשלב זה לרכבי יוקרה, אלא יתמקד בכלי רכב עממיים.

לאתר סוויץ': www.switch.co.il

עוד חדשות רכב בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully