וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת האנדורו 2015 לאופנועים וטרקטורונים נפתחת

17.1.2015 / 10:23

ב-28 בפברואר יערך מירוץ האנדורו הראשון לעונת 2015-16 ולמעשה יפתח את עונת תחרויות האנדורו בישראל לשנה הקרובה, כך מודיעה התאחדות הכידונאים

השקת אופנועי אנדורו מוטוקרוס של הוסקווארנה. אתר יצרן
יוצאים לדרך בעונת אנדורו חדשה/אתר יצרן

אחרי שנה מלאת קשיים, התאחדות הכידונאים מודיעה על פתיחה רשמית של עונת 2015-16 בתחרויות האנדורו בישראל. העונה תורכב משמונה מירוצים, כשהראשון מבניהם יוזנק ב-28 בפברואר 2015. מירוץ זה יערך ככל הנראה בעמק יזרעאל, אך הודעה על כך תתפרסם בקרוב. שאר המירוצים, שבעה במספר, יערכו אחת לחודש, כאשר בחודשים יולי ואוגוסט תערך פגרת מנוחה והמירוץ המסכם לעונה יערך בחודש דצמבר.

בניגוד לשנים קודמות, בהתאחדות הכידונאים מציינים כי השנה יינתן דגש מיוחד בפניה לרוכבים חדשים, מתחילים וצעירים מתוך המטרה לחשוף אותם לתחום הספורט המוטורי ולסייע להם להשתלב בענף. זאת על ידי פעילויות מיוחדות עבור הקהל שיגיע למירוצים וכן על ידי הכנת מתחם ייעודי שישמש את כל בתי הספר לרכיבה מתקדמת בכדי לערוך מבחני שליטה לקבלת רישיון מירוצים. ההתאחדות תעניק ביטוח גם לפעילות זו.


בנוסף, גם ליגת הטרקטורונים חוזרת לפעילות מלאה בהובלת עופר כוכבא שהחל להשקיע מאמצים גדולים כבר בימים אלו לעיבוי שורות ספורטאי התחום ואיגודם לכדי כמות מתחרים כמתבקש מליגה פעילה ומשגשגת. בשלב הראשוני ועד להשלמת שורות הספורטאים יחלקו עמותות האנדורו והטרקטורנים ליגה משותפת.

התאחדות הכידונאים מפרסמת בקשה מהרוכבים המתחרים להסדיר את תוקף רישיונות המירוץ, לחדש חברות בעמותות ולטובת פתיחה חלקה של המירוצים. עלות ההרשמה למירוץ - 300 שקלים ודמי החבר לשנתיים להתאחדות יעמוד על 195 שקלים. מחיר מיוחד לרוכבים צעירים יפורסם בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully