וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: ב.מ.וו סדרה 1 מתרעננת

18.1.2015 / 8:04

ב.מ.וו סדרה 1 מאמצת מראה מלוטש וספורטיבי, מנועי 3 צילינדרים לוגמי סולר, מערכות בידור חדשות וחיזוק באגף הבטיחות. בכורה בתערוכת ז'נבה

ב.מ.וו סדרה 1 FL. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 1. מתחדשת/אתר יצרן

קצת יותר משנה ארכו ההכנות לחשיפת מתיחת הפנים של ב.מ.וו סדרה 1, שתושק רשמית בתערוכת ז'נבה באביב הקרוב. החידושים השנה מסתכמים בחבילה קצת יותר מורחבת מרענון וויזואלי קליל, שכן תחת המעטפת שורה של שינויים טכנולוגיים שיסייעו לה בקרבות מול אודי A3, מרצדס A קלאס ובעתיד גם נגד אינפיניטי Q20.

חלק מהשדרוגים הוכתבו עוד מראש לאחר חשיפת מיני קופר 2014. הבווארים השתילו בסדרה 1 את מנועי ה-3 צילינדרים טורבו-דיזל 1.5 ל' המשרתים את הבריטית הקטנה כדי לחזק את מעמדה באירופה. בבסיס ההיצע מנוע המפיק 116 כ"ס שלדברי החברה לוגם ליטר סולר בכל 29 קילומטרים בנסיעה ממוצעת ופולט רק 89 גק"מ. חלופה לתיבת 6 הילוכים ידנית, תהיה גם תיבת 8 הילוכים ZF אוטומטית סטפטרוניק עם תמיכה לווינית (מיפוי של תנאי הכביש).

בגזרת הבנזין לא חלו שינויים דרמטים, מלבד תוספת של 6 כ"ס לגרסה הבכירה בהיצע: M135i. זו תחלץ מעתה ממנוע 3.0 ל' ששה צילינדרים טורבו הספק מרבי של 326 כ"ס, וכן תהיה אופציה להנעה כפולה איקס-דריייב. הביצועים של חורכת האספלט החמה מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 12 ק"מ לליטר. סגל המנועים הנותר נע בין 110 כ"ס (116i) ל-180 כ"ס, ועד 220 כ"ס עם האצה ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות בחיבור לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.

העיצוב החיצוני של סדרה 1 הוא אבולוציה מרוסנת של סדרה 3 הנוכחית, משמע בתי תאורה קדמיים המשלבים מראה קצת יותר מחודד, פגושים חדשים, ומאחור הגדלת שטחם לכיוון קו המותניים. בתא הנוסעים, ב.מ.וו עדכנה בעיקר את רשימת המערכות המסייעות, שכוללת כעת בציוד התקני ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת שיוט אקטיבית (בלימה מסתגלת), חנייה עצמאית ועוד.

המכונית תיחשף רשמית בתערוכת הרכב בז'נבה שתפתח בחודש מרץ הקרוב. מיבואנית ב.מ.וו לישראל דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי סדרה 1 המחודשת תגיע לארץ בקיץ 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully