וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגית: פורשה טארגה 4 911 GTS

18.1.2015 / 14:08

הטארגה החדשה מציינת יובל שנים להולדתה של המכונית המקורית בעלת התקרה החצויה. גרסת ה-GTS4 מאיצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4.2 שניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסגל המאוד רחב של פורשה 911 ממשיך לצמוח ולהמציא עצמו מחדש. החברה משוטטגרט הגיעה לתערוכת הרכב בדטרויט עם גרסה חדשה ומחוזקת של הטארגה 911 בעלת קיפול התקרה המיוחד, הנושאת את הכותר GTS4. בפורשה ייצרו את הדגם במסגרת חגיגות 50 שנה להולדתה של החלוצה המיתולוגית, ובכיריה מסבירים שהיא נתפרה ללקוחות שרוצים מנת אקשן גדושה, אבל אינם מנוסים דיו להצטייד בגרסה קיצונית כמו ה-GT3 התחרותית.

ה- GTS4 נבדלת מטארגה 911 "רגילה" על ידי מעטפת קוסמטית, קבינה ייחודית וביצועים טובים יותר. ההתאמה החיצונית משלבת פגושים וספויילרים חדשים, חישוקי 20 אינטש, נורות LED נוספות, מערכת פליטה משופרת ותא נוסעים עם לוגואים המעידים על המחווה ("50 שנה") וכיתובי GTS על המושבים וחלק מהדיפונים. מושבי הספורט ארוזים באלקנטרה.

בדומה לקופה ולדגם ה-GTS הסטנדרטי במשפחה, הטארגה 911 GTS4 מאכלסת בקרביים מנוע בנפח 3.8 ל' ששה צילינדרים בוקסר עם תפוקה מרבית של 430 כ"ס בחיבור לתיבת PDK דו-מצמדית 7 מהירויות. היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות בלבד, או 4.4 שניות עם תיבת 6 מהירויות ידנית. ההנעה כמובן כפולה, עם תמיכה מבקרת מתלים מסתגלת PASM. המהירות המרבית היא 302 קמ"ש, וצריכת הדלק (עם רגל קלילה על הדוושה) היא 9 ק"מ לליטר.

מסכת השיפורים הזו לא באה בתמורה לקומץ דולרים. הטארגה הבסיסית, לה 350 כ"ס מתומחרת בארה"ב ב-105 אלף דולר, אולם ה-GTS4 דורשת מהנהג תוספת של כ-30 אלף דולרים. כך או כך, המטה של פורשה בארה"ב סמוך שימצאו הקליינטים במהרה. לאירופה היא תגיע באביב עם תג מחיר התחלתי של 137 אלף יורו, ובישראל סביר שתהיה זמינה בהתאם לדרישת הלקוח.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully