וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק החדשה

19.1.2015 / 9:33

הדגם החדש מצויד בתיבת הילוכים דו-מצמדית, מנוע טורבו בנזין עם 170 כ"ס וצמד רמות אבזור. המחיר, החל מ-150 אלף שקלים

אלפא מיטו תלתן ירוק 2015. אתר יצרן
אלפא מיטו תלתן ירוק אוטומטית בישראל/אתר יצרן

יבואנית אלפא רומיאו לישראל, קבוצת סמל"ת, החלה לשווק בימים אלה את מיטו תלתן ירוק (Quadrifoglio Verde) בתום מקצה עדכונים שנחשף לפני כשנה בתערוכת הרכב בז'נבה. הגרסה של 2015 זכתה למקבץ חידושים קלים באגף הטכנולוגי והקוסמטי, ותשווק בארץ בשתי רמות אבזור.

מבחינת המראה החיצוני, המיטו תלתן נותרה נאמנה למקור, וכוללת מעטפת ספורטיבית למהדרין: חישוקי 18 אינטש מושחרים, אגזוז אחורי מפוצל, ספוילר גג אחורי, קליפרים אדומים של ברמבו, פנסי ערפל קדמיים ואופציה לגג-שמש בדגם הבכיר במשפחה - Volante.

בתא הנוסעים, אלפא רומיאו ביצעה מספר חידושים קטנים, כאשר במרכז צג מגע 5 אינטש עם בקרת Uconnect. הציוד התקני כולל גם בלוטות' מקורי, כניסות USB ו-AUX, בקרת אקלים מפוצלת, 6 רמקולים, מושבי ספורט, לוח מחוונים ספורטיבי עם צג גדישה, בקרת שיוט אופציונאלית, משענת יד קדמית עם אחסון ומחשב דרך. היצע הצבעים כולל 9 גוונים, בהם אדום, אפור, לבן, שחור, כסף, כחול, גרפיט ועוד.

תחת מכסה המנוע, שוכנת יחידת ה-1.4 ל' טורבו. לזו הספק מרבי של 170 כ"ס ב-5,500 סל"ד, ו-25.5 קג"מ הזמינים מטווח של 2,500 סל"ד. אליה, מחוברת תיבת הילוכים דו-מצמדית TCT עם 6 מהירויות ותפעול פקדים מגלגל ההגה. היא מסייעת למיטו לקזז את המיאוץ ל-100 קמ"ש ב-0.2 ש' בהשוואה לדגם הקודם, ולהציג נתון תחרותי למדיי של 7.3 שניות (פולו GTI לשם השוואה, מאיצה ל-100 קמ"ש ב-7 ש'). המהירות המרבית תהיה 220 קמ"ש, וצריכת הדלק שופרה בשיעור של 10%, ותעמוד (יצרן) על 18.5 ק"מ לליטר.

ניר בן שלמה, סמנכ"ל חטיבת הרכבים הפרטיים בקבוצת סמל"ת: "גרסת התלתן מייצגת מפגש בין המסורת הספורטיבית של אלפא רומיאו לאבולוציית המותג, אני מזהה כי בישראל קיימים לקוחות רבים אשר יודעים להעריך מכונית ספורטיבית מיוחדת שכזו ולראיה כמות לקוחות הממתינים להגעת הרכב".

המיטו מתומחרת בישראל ב-150 אלף שקלים לדגם MONZA, (מחיר השקה), ועד ל-165 אלף שקלים לגרסת ה-VOLANTE שכוללת מספר תוספות פנים וחוץ. "אני בטוח שעם מחיר פתיחה אטרקטיבי, אלפא מיטו תלתן ירוק תהווה אלטרנטיבה ספורטיבית ראויה אל מול כל המתחרים ובמיוחד מול אלה שמשתייכים לקטגוריית הפרימיום. צפי המכירות השנתי לדגם זה עומד על למעלה מ 100 רכבים", כך מוסיף בן שלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully