וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו RCZ-R בימוטה: צרפתיה בניחוח איטלקי

26.1.2015 / 9:05

יצרנית האופנועים בימוטה חברה לפיג'ו כדי לייצר גרסה מוגבלת ונדירה של מכונית הספורט קופה RC-Z R. הסוסים התחזקו, המראה החיצוני הודגש

פיג'ו RCZ-R  בימוטה. אתר יצרן
פיג'ו RCZ-R בימוטה. צרפתיה ואיטלקיה נפגשות/אתר יצרן

מיזם חד פעמי של פיג'ו ויצרנית האופנועים בימוטה האיטלקית מוצג בימים אלה במסגרת תערוכת הדו-גלגלי הקטנה בורונה, איטליה. שתי היצרניות נפגשו והפיקו גרסה מוגבלת ייצור של מכונית הקופה הספורטיבית RCZ-R עם צרור שדרוגים באגף הטכנולוגי ומספר שינויים בגזרה הקוסמטית. למי היא מתאימה? בעיקר עבור שוחרי שני המותגים שצמאים לקצת יותר אקשן ורכב יוצא דופן בחניה.

הבימוטה הצרפתיה נבדלת מהגרסה הרגילה על ידי מלחתה אדומה ושחורה, יחד עם חישוקי ספורט חדשים שעוצבו במיוחד לדגם זה. ההשראה הגיעה כמובן מצבעי חטיבת המירוצים של בימוטה, כאשר מעל הראשים תקרת קרבון (סיבי פחמן) שהינה אופציונאלית גם ב-RC-Z R הבסיסית.

את תא הנוסעים עיצבו בעיקר הצוותים של בימוטה כדי לנסות להכניס בחלל אווירה "איטלקית". אלה בחרו עבור המושבים מעטפת אלקנטרה, וכך גם על גלגל ההגה. לכך הוסיפו דגשים אדומים סביב לוח המחוונים וכן התאימו לה תוכנה מיוחדת שמחוברת לשתי מצלמות גו פרו חיצוניות. מאחור, במקום המושבים הזעירים (והמיותרים), הוכנס מתקן אחסון לקסדה.

תחת מכסה המנוע שוכנת אותה יחידת 1.6 ל' טורבו, אולם פיג'ו תרמו לחבילה כ-30 כ"ס נוספים, ומכאן שההספק המרבי עומד כעת על 304 כ"ס, העוברים לגלגלים בחזית דרך תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות. היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.4 ש' (5.9 ש') ועד 252 קמ"ש בפיקוח אלקטרוני. על הבלימה אחראים 4 בוכנות מלפנים על דיסקים גדולים יותר, וכן הושתלה מערכת מתלים מונמכת.

פיג'ו תייצר מספר מאוד מצומצם מסדרת ה-RCZ R בימוטה, כך שמותר להניח שהמחיר יהיה גבוה יותר מה-RCZ-R שתומחרה באירופה בכ-35 אלף יורו לערך.

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully