וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לקיה פיקנטו המחודשת. תיחשף בתערוכת ז'נבה

2.2.2015 / 9:06

מכונית המיני קיה פיקנטו תוצג במסגרת תערוכת ז'נבה לאחר מתיחת פנים קלה מבפנים ומבחוץ. תשווק בישראל ברבעון הראשון של השנה

קיה פיקנטו 2015. אתר יצרן
קיה פיקנטו המחודשת/אתר יצרן

קיה הכריזה אמש (ראשון) כי תחשוף בתערוכת ז'נבה במרץ הקרוב את מתיחת הפנים של מכונית המיני קיה פיקנטו. במסגרת החידושים, זוכה הפיקנטו לרענון קל שבא לידי ביטוי בחלקה הקדמי והאחורי, וכן בתא הנוסעים. בשלב זה, לא נראה שיחולו שינויים בחטיבות ההינע או בתיבות ההילוכים שלה.

הפיקנטו, שנמכרת בקוריאה תחת סדרת "מורנינג", תגיע לשוויץ בידיוק כארבע שנים לאחר שהושקה בדורה הנוכחי. מערך החידושים שקיה השוותה לפיקנטו בולט בעיקר בפגושים, בבתי התאורה, בשבכת הנמר המסורתית, והקבינה הקטנה תהיה עטופה בריפודים חדשים למושבים ועיטורי כרום שתוחמים חלק מהדיפונים בקונסולה.

במידותיה, הפיקנטו תמשיך להשען על בסיס גלגלים משותף ליונדאי i10 ותמכר ב-3 ו-5 דלתות, עם כ-2.385 מ' ואורך של 3.595 מ'. בחרטום, ימתינו בארץ מנועי ה-1.0 ל' (69 כ"ס) או מנוע ה-1.2 ל' (85 כ"ס). בארסנל המנועים של קיה מנוע 1.0 ל' טורבו מחובר לתיבה רציפה, אך לא ידוע אם יעשה את דרכו לארץ. בישראל בכל אופו, השידוך יהיה לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות.

מיבואנית קיה, טלקאר, נמסר כי "מועד תחילת השיווק המדויק טרם סוכם סופית והוא כפוף לדיונים עם יצרן הרכב הנערכים כעת. נמשיך במאמצינו להובלת סגמנט המיני בישראל גם עם הפיקנטו המחודשת". עוד מציינים בחברה, כי מאז תחילת שיווקה בישראל ב-2011, נמסרו 30,500 יחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully