וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטיזר: יונדאי תחשוף את הטוסון החדש בקרוב

3.2.2015 / 11:00

יונדאי משחררת קדימון לדור הבא של הטוסון החדש, שנמכר בארץ כ-ix35. בכורה רשמית בתערוכת ז'נבה. מעצב העל, פטר שרייר: "צעד גדול קדימה"

אתר יצרן

יונדאי נערכת להשיק את אחד הדגמים החשובים ביותר בהיצע שלה, יונדאי טוסון 2015, או כפי שהוא ידוע במחוזותינו - יונדאי ix35. רכב הפנאי של יונדאי יוצג במסגרת תערוכת ז'נבה הקרובה ולפי מעצב העל פטר שרייר, מדובר "צעד גדול קדימה".

הקדימון, בו מככב פטר שרייר, מצביע על נוסח עיצובי שפותח מחדש כדי ליישר קו עם i30 ו-i20 החדשות, האחרונה נחשפה ממש לאחרונה. הדגם ישמור על הפרופורציות הקומפקטיות שלו, אך שריר השווה לו קווי מתאר קרביים יותר תוך הגדלה מסוימת של תא הנוסעים.

יונדאי טוסון 2016. אתר יצרן
יונדאי טוסון החדש/אתר יצרן

על פי כלי התקשורת בגרמניה, יונדאי תחזור להשתמש בכותר "טוסון", אותו זנחה ב-2009 לטובת ה-ix35. אולם, מהיבואנית לישראל, כלמוביל, נמסר לוואלה! רכב כי טרם ידועים הפרטים אודות הדגם שישיווק בישראל, ואם אכן יימשיך להמכר תחת השם ix35.

גם הפרטים הטכניים נותרו בגדר סימן שאלה לפי שעה, ולכן נאלץ להמתין לפחות חודש וחצי עד לקבלת המידע המלא אודותיו. ביונדאי העולמית מוסיפים, כי מאז החלו למכור רכבי פנאי בשנת 2000, נמסרו למעלה ממיליון כלי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully