וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: אופל קורסה OPC החדשה

4.2.2015 / 10:10

ההוט האץ' מגרמניה, אופל קורסה OPC תחלץ בדור החמישי מעל 200 כ"ס ותאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-7 שניות. בכורה בתערוכת ז'נבה

אופל קורסה OPC. אתר יצרן
אופל קורסה OPC החדשה/אתר יצרן

אופל מחממת מנועים לקראת תערוכת ז'נבה. החברה הגרמנית חשפה היום (רביעי) את הדור החמישי של ההוט-האץ' הספורטיבית, אופל קורסה OPC. הסופר מיני הלוהטת זכתה לטיפול מסור ומהוקצע מצד הסדנה של היצרן והיא עתידה לעשות לא מעט צרות למתחרות הישירות שלה, בהן פיג'ו 208 GTI, רנו קליאו RS, פורד פיאסטה ST ופולקסווגן פולו GTI.

ה-OPC, ראשית כל, תהיה הרבה יותר מוכשרת מקודמתה, מה שכמובן מתחיל עם הפנינה האצורה תחת מכסה המנוע; השנה, מדובר במנוע מתוגבר בהספק ובמומנט, המחלץ מנפח של 1.6 ל' טורבו תפוקה מרבית של 207 כ"ס (לעומת 192 כ"ס בדגם היוצא), ו-28 קג"מ (23 קג"מ) המושגים ב-2,000 סל"ד, ותוספת של 3.5 קג"מ באובר בוסט. החיבור בקורסה התוקפנית הוא לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת הפעם רק 6.8 שניות (7.2 ש') ועד 230 קמ"ש מרביים (225 קמ"ש). צריכת הדלק הממוצעת, תעמוד על כ-13 ק"מ לליטר בנזין.

OPC כיילה את הקורסה בהתאם לרוח המסורתית, משמע מתלים מומנכים בסנטימטר וחצי לערך, בלמים מוגדלים, ומערכת בולמים של חברת קוני שמתאימה לנהיגה ספורטיבית ממוקדת, אך הותאמה גם לנהיגה שגרתית תחת כבישים ציבוריים בלתי סלחניים. בנוסף לכך, בקרת היציבות תאפשר בחירה בין שני מצבים מדורגים (מידת התערבות מתונה בעת ניתוק), ההיגוי שופר משמעותית וכן תהיינה חבילות חזקות לבחירה בתוספת תשלום.

המלתחה החיצונית והפנימית עמוסה איזכורים קרביים שמקורם מסדנת OPC; אלה בולטים במיוחד באמצעות החישוקים הענקיים, הפגושים התפוחים, מכסה המנוע הייחודי ומאחור צמד מפלטים. תא הנוסעים נשען על המבנה הבסיסי של הקורסה החדשה, אך מוסיף מושבי ספורט, גלגל הגה ספורטיבי, ידית הילוכים בנוסח הבלעדי של OPC ועוד.

באירופה, מעריכים שמחירה יהיה ביחס ישיר למתחרות, כלומר כ-18-20 אלף יורו. מיבואנית אופל לישראל, קבוצת שלמה, נמסר לוואלה! רכב כי הקורסה OPC החדשה תגיע לישראל ברבעון האחרון של שנת 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully