וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: פולקסווגן קאדי החדש

8.2.2015 / 8:39

הדור הרביעי של פולקסווגן קאדי מכוון גם למשפחות בזכות הופעה חיצונית נעימה יותר, מנועי בנזין ודיזל משופרים ותא נוסעים מלוטש. בכורה בתערוכת ז'נבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה מעודכן ומנועים בתקן יורו 6/מערכת וואלה!, צילום מסך

פולקסווגן תציג במסגרת תערוכת ז'נבה בחודש הבא, את המסחרי הקומפקטי פולקסווגן קאדי 2015. הדור הרביעי של רכב העבודה הגרמני משלב את המראה המשפחתי האחיד של משפחת פולקסווגן (המסחרית והמשפחתית) וינסה לפנות גם לקהל הפרטי, כמעין חלופה לא קונבציונלית לסטיישן קטנות או סדאן בינוניות.

מטבע הדברים, מושפע קאדי מפולקסווגן גולף, פולו, פאסאט ומאמץ את החרטום הקדמי החדש לו בתי תאורה מלוכסנים ופחות בולטים מבעבר. כמו קודמיו, יימכר במרכב "קומבי" עם סידור הושבה לחמישה אנשים או במרכב "קארגו" עם שטח הטענה פתוח לציוד מאחור. מבחינת מידות, ישמור על רוב נתוני הדגם מהדור השלישי, אך מלפנים - בזכות הנדסת אנוש משופרת, יהיה מרווח יותר במעט, כולל ברגליים ובכתפיים.

בתא הנוסעים חלו שדרוגים גדולים יותר, ושוב, גם במרחבים הפנימיים ההשפעה היא מפולקסווגן גולף. מלבד בקרת הקונסולה החדישה עם מערכת המולטימדיה המשרתת את רוב דגמי הקונצרן (חיישני קרבה), הוא משווק גם עם מגון מערכות הגנה, בהן מצלמות היקפיות 360 מעלות, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת חניה עצמית.

פולקסווגן תעמיד סגל רחב של מנועים בתקן יורו 6, לפחות 8, בחלוקה כמעט שווה לדיזל ובנזין. לוגמי הסולר יחלו ב-75 כ"ס ועד 150 כ"ס, בעוד דגמי הבנזין TSI יחלו ב-90 כ"ס ועד 120 כ"ס. החיבור יהיה לתיבות ידניות או דו-מצמדית 6 מהירויות. אופציה נוספת היא מערכת הנעה כפולה 4 מושן בשילוב בלעדי למנוע ה-TDI לו 120 כ"ס. חלק מהמנועים הישנים, בתקן יורו 5 יישארו במטרה למכור דגמים מוזלים.

הקאדי החדש יצא לדרכו במהלך החודשים שלאחר נעילת תערוכת הרכב בשוויץ. במהלך 11 שנות פעילות, נמכר קאדי ב-1.5 מיליון עותקים. לישראל יגיע כנראה לקראת סוף השנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully