וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה קאמרי החדשה הגיעה לישראל

8.2.2015 / 9:43

יוניון מוטורס תחל לשווק בקרוב את קאמרי 2015 עם מנוע היברידי ורמת אבזור גבוהה. המחיר, החל ב-195 אלף שקלים

טויוטה קאמרי 2015. אתר יצרן
טויוטה קאמרי 2015/אתר יצרן

יבואנית דגמי טויוטה לישראל, חברת יוניון מוטורס, הכריזה היום (ראשון) כי תחל לשווק בקרוב את מכונית המנהלים טויוטה קאמרי החדשה לאחר שזו עברה מתיחת פנים קלה לפני מספר חודשים. המשפחתית הגדולה של טויוטה תקרא תגר על ניסאן אלטימה וכן מול הונדה אקורד הייבריד, המשווקת באמצעות היבוא המקביל של חברת הליסינג וההשכרה אלבר.

טויוטה מקפידה לשמור על המראה השמרני של הקאמרי, ולכן מתיחת הפנים היא די סמלית, כשזו מורכבת מחזית מעודכנת קלות, שורות LED ועיטורי כרום בכמה איזורים. המפרט המוצע בגרסת XLE אמריקני למהדרין כיאה לקאמרי החשובה, כאשר הרשימה של היבואנית כוללת גג נפתח, ריפודי עור, כוונון מושבים חשמלי למושבים קדמיים עם 8 מצבים עבור כסא הנהג, חימום מושבים קדמיים, מערכת שמע הכוללת בקרת מולטימדיה, מגבר ועשרה רמקולים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, חישוקי 17 אינטש ועוד. לקאמרי גם מעטפת הגנה רחבה עם 10 כריות אוויר, בקרות יציבות בלימה ומשיכה.

המנוע ההיברידי של הקאמרי מגיע בנפח 2.5 ל' ארבעה צילינדרים מחובר למערכת חשמלית (סוללות ומנוע עזר חשמלי). התפוקה המשוקללת היא 200 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים רציפה. זו מאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-19 ק"מ לליטר בנזין.

יחד עם פריוס וקורולה, הקאמרי היא המכונית הנמכרת ביותר של היצרנית היפנית הגדולה בעולם. היא שווקה לראשונה ב-1983 וניצבת בצמרת טבלת המכירות בארה"ב מזה 13 שנים. בארץ, שיווקה הרשמי יחל ממש בקרוב עם תג מחיר התחלתי של כ-195 אלף שקלים (קבוצה 2 במקום 3 על פי המס הירוק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully