וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסלול ללא דאגות": משומשת מלובינסקי עם מעטפת מורחבת

9.2.2015 / 14:00

לובינסקי טרייד חונכת מסגרת אחריות מורחבת בשם "מסלול ללא דאגות", ובה יקבלו הרוכשים חבילת שירות מתוגברת לרבות אחזקה ואפשרויות מימון

לובינסקי טרייד. : חברת דוד לובינסקי,
לובינסקי טרייד. "מסלול ללא דאגות"./: חברת דוד לובינסקי

קנייה של רכב משומש, גם אם במסגרת עסקה מול טרייד אין של יבואן, תמיד מלווה בחששות ובחרדות, ולכן יבואנית מותגי פיג'ו-סיטרואן ו-MG בישראל, דוד לובינסקי, החליטה לחנוך מסגרת רכישה חדשה בשם "מסלול ללא דאגות" שאמורה לדמות חווית רכישה ובעלות כמו של "נהג ליסינג", כך נאמר.

המשמעות, היא שכל מי שיבחר לרכוש רכב משומש באחד ממתחמי לובינסקי טרייד, יזכה לקבל גם הוצאות טיפול בלתי צפויות בשנות האחזקה הראשונות, היסטורית הרכב, שירות זמין במקרה של תקלות וכן שנתיים אחריות על כל המכלולים, בהם טיפולי יצרן. כמו כן, זכאי לאספקת רכב חלופי, מוקד שירות הזמין 24/7, ליווי אישי וצמוד מטעם נציגי החברה לכל שנות האחזקה וכן פריסת התשלומים לשלוש שנים.

אביעד כהן, מנהל 'לובינסקי טרייד': "במחקרים שערכנו על ענף רכישת מכוניות מיד שנייה, ניתחנו את החששות שעולים בקרב הרוכשים כשהם מחפשים רכב. מצאנו שרבים דואגים מאי הוודאות לגבי ההיסטוריה של הרכב, וכמובן מהתוצאות הבלתי צפויות של כניסה למוסך עם רכב שאינו חדש. לחששות אלו ואחרים גיבשנו פתרונות נקודתיים, ולהם הוספנו מעטפת שרות שמעניקה חוויה של 'נהג ליסינג', חף מדאגות של אחריות, מימון, הוצאות, טיפולים ותקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully