וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק בשלה להכנס לזירה החשובה באירופה

9.2.2015 / 9:43

קדילאק מבשלת מכונית עם הנעה אחורית שתתחרה באודי A3 ומרצדס CLA כדי לחזק את ה-ATS. "אנחנו רוצים להמשיך ולבנות את המוניטין שלנו באירופה"

קדילאק ATS-V. אתר יצרן
קדילאק ATS-V/אתר יצרן

עדיין מוקדם להכריז על קדילאק ATS כאכזבה כלכלית, אבל מסתמן שהלקוחות בארה"ב מעדיפים לבחור את התוצרת הגרמנית על פני זו המקומית ולו רק בשל פער של כמה אלפי דולרים בודדים. "ה-ATS משווית למכוניות חדשות שממש התפוצצו על הסגמנט הזה, כמו למשל מרצדס CLA", אומר יאן דה ניסאן, נשיא החברה. "פתאום, יש לך מרצדס ב-30 אלף דולר או אודי A3 סדאן, בעוד ה-ATS יקרה מהן בכמה אחוזים".

הפתרון והדרך חזרה אל הקליינטים עשויים להתחבר בדמות מכונית פרמיום קומפקטית שתתחרה גם בסדרות ההצ'בק של מרצדס, ב.מ.וו, אודי, לקסוס ואינפיניטי (לכשתגיע ה-Q30). בקדילאק מתכננים דגם מוקטן שיתברג תחת ה-ATS תוך התחשבות במאפייניים הייחודיים של המותג, בהם הנעה אחורית ומנוע טורבו 2.0 ל' ותיבה אוטומטית עם אופציה לידנית. "ברור לנו שהנעה קדמית תהיה זולה יותר מהנעה אחורית כחבילה לצרכן. אבל קדילאק היא חברה שאוהבת אתגרים, ואנחנו רוצים לבנות את המוניטין שלנו כיצרן של מכוניות ביצועים, ולכן מוטב שנשאר נאמנים לארכיטקטורת הנעה אחורית", אומר ניסאן.

בכלי התקשורת בארה"ב, דיווחו לפני כמה חודשים על מכונית שנושאת את הכותר "אלפא", ממנה כנראה יחלבו את הסדאן הבינונית החדשה (שאולי תוליד מרכב הצ'בק בדומה ל-SRX). האמריקנים מרגישים כעת בשלים להתמודד עם האירופים במגרש שלהם אחרי שה-ATS לא ממש עמדה בציפיות. בתחילת דרכה, ה-ATS נמכרה בהיקפים של כ-3,500 יחידות בחודש, אבל נסוגה לכיוון ה-2,500 יחידות בחודשים האחרונים.רוכשי ה-ATS מתחו ביקורת על צפיפות בשורה השנייה, אולם לפני ניסאן כל ההערות נרשמו והן לא תקברנה תחת השטיח. "אנחנו נשים דגש על הדוחק בספסל הנוסעים מאחור וזה יטופל", כך אמר לאחרונה ל'אוטניוז ארה"ב'.

ב-GM נותנים לקדילאק הרבה מאוד מרחב מחייה, והשנה, נדמה שהיא שוב נערכת לשינוי תדמיתי. במהלך 2015 תחשוף החברה את מכונית הדגל החדשה, ה-CT6 סדאן, את ה-ATS-V וה-CTS-V השריריות, הדור הבא של ה-SRX וכן תבצע שינויים במערכת השיווק כדי למשוך יותר לקוחות. בהחלט יהיה מעניין לעקוב אחר מותג היוקרה האמריקני לקראת המחצית השניה של העשור.

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully