וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי: רכבי פנאי חדשים או מיקרוואנים?

9.2.2015 / 10:45

על מה רומזת סוזוקי לקראת תערוכת ז'נבה? לא על סוויפט חדשה, וגם לא על ג'ימני. היצרנית היפנית תגדיל את ההיצע עם שני כלי רכב שימושיים. הצצה ראשונה לקונספטים

סוזוקי קונספטים. אתר יצרן
סוזוקי ik-2. לא ירש את מקומו של הג'ימני/אתר יצרן

סוזוקי חשפה במהלך הסופ"ש שני קונספטים חדשים שיופיעו בתערוכת ז'נבה הקרובה: iK-2 וה-i-M4. היפנים לא הרחיבו במלל אודות שני כלי הרכב הרעיוניים, אולם במבט מעמיק יותר על התמונות החשוכות נדמה שמדובר באבלוציה של רכבי הפנאי. הדעה הרווחת בקרב כלי התקשורת הייתה שייתכן וסוזוקי תציג מחליפה לסוויפט ומחליף לג'ימני, אולם בכלי התקשורת בבריטניה הפריכו את השמועות והדגישו כי שניהם נכללים בהתכנות שכוללת 6 דגמים חדשים ב-3 שנים.

דובר סוזוקי בריטניה, דייל וויט, הדגיש כי הסוויפט כלל אינה עתידה להיות מוחלפת בשלוש השנים הקרובות, וכי המכונית הקטנה היותר מבין צמד הקונספטים, ה-IK-2, תתעצב למכונית שתמוצב ישירות מול מיקרוואן דוגמת ניסאן נוט. "אנחנו נתן לנהגים את כל הסיבות למה לא לרכוש דווקא את הסוויפט", כך הכריז לאחרונה.

עוד הוסיף וויט, כי "המכונית תהיה נוחה מאוד, מוגבהת אך עם זאת אינה דינמית כמו הסוויפט", מה שמשקף כנראה את הפילוסופיה של סוזוקי להתאים רכב לכל סגמנט, כאשר הסוויפט היא "אמוציונלית", בעוד הרכב השני יהיה "רציונלי".

הדגם השני, ה- iM-4, פורסם כשאליו צורפה הבשורה: "מיני 4X4 אייקוני", המשלב "טכנולוגיה ועיצוב מובחן". הנחת היסוד הייתה, שאכן זהו יורש ג'ימני, אבל וויט שוב הפריך את הדיווחים הכוזבים ואומר שמדובר ברכב חדש לחלוטין. ההימור הבטוח ביותר? רכב פנאי קומפקטי מסוגנן שיאבק ברנו קפצ'ור ופיג'ו 2008. סוזוקי קרוסאובר ימשיך להוביל את המשפחה מול מכוניות הסדאן העממיות. כל הפרטים ייחשפו במלואם במסגרת תערוכת הרכב בשוויץ בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully