וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו מציגה מיניוואן עם 7 מושבים: סדרה 2 גראן טורר

11.2.2015 / 11:08

מוביל הנוסעים הגרמני יימכר עם 7 מושבים, חמישה מנועים ואופציה להנעה כפולה. בכורה בתערוכת הרכב בז'נבה

ב.מ.וו אקטיב טורר 2 -7. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר. מקום לשבעה/אתר יצרן

ב.מ.וו ממשיכה להפתיע אפילו את מעריצי המותג הבווארי, ומציגה היום (רביעי) לקראת תערוכת ז'נבה את מוביל הנוסעים האמיתי הראשון שלה: סדרה 2 גראן טורר. הדגם החדש יחבור לאקטיב טורר המקורי שנחשף אשתד ויוסיף למשוואה שורה נוספת ושני מושבים לילדים, אופציה להנעה כפולה (איקס-דרייב), היצע מנועים רחב וערימה של פתרונות בידור ותקשורת.

הבסיס והמכלולים הם האקטיב טורר 2 עם הנעה קדמית כזכור, אך לצורך הגדלת השימושיות לשבעה, המרכב נמתח כעת ל-4.55 מ' (ארוך ב-21 סנטימטרים מאחיו), רוחבו 1.80 מ' וגובה התקרה 1.60 מ' - תוספת של כ-5 סנטימטרים לראשים. ב.מ.וו טוענת לחלל אחסון גדול ומרווח בתא המטען, עם 645-805 ל' במצב רגיל ועד 1,900 ליטר בהשכבת המושבים לרצפה כמעט שטוחה לחלוטין.

תא הנוסעים זהה לאקטיב 2 , עם תוספות של תאי אחסון נוספים. ב.מ.וו מספרת גם שהגביהה את השורה השנייה כדי לאפשר יותר מקום לברכיים בשורה השלישית, אם כי סביר שרק ילדים ובני נוער קטני קומה יצליחו להשתחל לחלק האחורי ולשבת בנוחות. מלבד זאת, ב.מ.וו תשווק את המיניוואן הקומפקטי עם אפליקציה לילדים - myKIDIO, המתחברת ללוח הפקדים הראשי ומזינה אותם מידע חינוכי על מערכות הרכב, הטמפרטורה בחוץ, זמן הגעה ליעד ועוד.

לאקטיב גראן טורר 2 חמישה מנועים במשפחה, שלושה וארבעה צילינדרים בסולר ובנזין, הנעה קדמית או כפולה, תיבות ידניות 6 הילוכים ואוטומטיות. הנפחים ינועו בין 1.5 ל' ל-2.0 ל' בהספקים שבין 115 ל-192 כ"ס. הדגמים הבכירים באגף הדיזל יזכו לשידוך להנעה כפולה בגרסת 220XD.

ב.מ.וו תחשוף את המכונית רשמית בחודש הבא בתערוכת הרכב השוויצרית. מיבואנית ב.מ.וו לישראל דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי טרם ידוע מתי תגיע לארץ.

ב.מ.וו אקטיב טורר 2 -7. אתר יצרן
ב.מ.וו אקטיב טורר 2 -7/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully