וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

320 ק"מ על חשמל: שברולט בולט תגיע לייצור סדרתי

15.2.2015 / 8:06

שברולט אישרו במסגרת תערוכת שיקגו את ייצור ההצ'בק המשפחתית שברולט בולט, לה טווח נסיעה חשמלי של 320 קילומטרים. "הצרכנים אמרו לנו - תייצרו אותה"

אתר יצרן

שברולט תייצר מכונית חשמלית קומפקטית המבוססת על הבולט קונספט EV, כך חשף ביום שישי אלן בייטי, סגן נשיא GM בצפון אמריקה על רקע נאומי הפתיחה של תערוכת הרכב בשיקגו. הבולט תשווק בכל ארה"ב ותיוצר במפעל אוריון במישיגן. מחירה צפוי לעמוד על כ-30 אלף דולרים.

הבולט, שהוצגה לראשונה בתערוכת דטרויט בחודש הקודם, הינה מכונית משפחתית הצ'בק קלאסית עם סידור הושבה לארבעה ומידות ממוצעות לקטגוריות המיני MPV. בייטי טוען שהמכונית תשאר נאמנה לקווי המתאר של רכב הראווה, וכן היא תימכר עם מערכת חשמלית המסוגלת לכסות מרחק מרבי של 320 קילומטרים על טהרת החשמל (בתנאים אופטימיליים כמובן).

"המסר שקיבלנו מהצרכנים היה חד משמעי: תייצרו אותה", אומר בייטי. אנחנו מכשירים אותה במהרה על רקע השינויים שקורים סביבנו בענף הרכב החשמלי ומול התחרות הגואה". בעניין זה, מתייחס בייטי בעיקר לטסלה שעתידה להפיק רכב דומה, וכן לב.מ.וו שהחלה לשווק אשתקד את i3, להם תג מחיר דומה.

הפרטים הטכניים המלאים אודות בולט חסרים, אך בייטי מצביע על בחירה בין מספר מצבי נהיגה - כך שהנהגים יוכלו להחליט בעצמם כיצד לנצל את הסוללות מבית LG, וכן מאמת שלבולט תותקן מערכת טעינה מהירה מאוד לבית.

הבולט תופק לצידה של שברולט סוניק במישיגן בהשקעה של 200 מיליון דולרים. הבכורה מתוכננת לשלהי 2016 עם מכירות ראשונות ברבעון הראשון של 2017.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully