וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו נכנסת לענף הטנדרים. תתחרה בפולקסווגן אמארוק

15.2.2015 / 9:28

הפיק-אפ של רנו יבוסס על ניסאן נווארה עם מנוע 2.5 ל' טורבו-דיזל ואופציה לתיבת הילוכים דו-מצמדית חדישה. בכורה לקראת סוף השנה

ניסאן נווארה 2015. אתר יצרן
ניסאן נווארה. רנו נכנסת לשוק הטנדרים/אתר יצרן

רנו עתידה לשווק טנדר (פיק-אפ) מודרני שנשען על מכלוליו של רכב העבודה ניסאן נווארה, כך מדווחים כלי התקשורת בארה"ב. הטנדר של רנו יתחרה ישירות בפולקסווגן אמארוק ויעשה מאמצים להשתחל גם לשוק הפרטי עם מנועים שימושיים, תא נוסעים מפואר ויכולת שטח משכנעת. שני כלי הרכב ייוצרו במפעל התאילנדי של רנו-ניסאן בפרקאן.

הטנדר של רנו יזכה כאמור לשם מובחן, אך עיצובו יושפע מרכב הפנאי החדש קאג'ר שנחשף לאחרונה וכן מניסאן נווארה. ברנו ישלבו חלק מהמאפיינים שקיימים בחלל הפנים של ניסאן, אך יעצבו עבורו מבנה ייחודי שתואם את גרסאות המשפחה של רנו. גם המידות תהיינה פחות או יותר זהות על בסיס מבנה דאבל קבינה קלאסי ושטח הטענה רחב מאחור.

בחרטום מאוכלס מנוע 2.5 ל' טורבו-דיזל עם 163 כ"ס ו-27.2 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או דו-מצמדית 7 הילוכים (חדשה) בתוספת תשלום. גרסה בכירה תציע גם 190 כ"ס ו-45.9 קג"מ. ההנעה תהיה כפולה או אחורית, אך לא ידוע בשלב זה אילו התקנים ייסיעו לטנדר של רנו לנסיעה בשטח, מלבד אלו המוצעים בנווארה.

אגף המסחריות ברנו משווק כיום כלי רכב קומפקטיים דוגמת קנגו וטראפיק. מותג דאצ'יה, בבעלות הצרפתים, הציג לפני כמה חודשים רכב קונספט במרכב פיק-אפ המבוסס על דאסטר, אך זה הותאם ישירות לשוק בדרום אמריקה. כך או אחרת, אפשר לשער שדאצ'יה עשויה לבקש להצטרף לחגיגה ולהציע אלטרנטיבה זולה מול סאנגיונג או גרייט-וול.

הטנדר החדש יוצג בהמשך השנה, או ממש בתחילת 2016 במסגרת תערוכת רכב גדולה (כנראה בפרנקפורט).

  • עוד באותו נושא:
  • רנו
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully