וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לטויוטה אוונסיס החדשה

16.2.2015 / 13:17

האוונסיס החדשה מאמצת את סימני ההיכר של טויוטה יאריס ואייגו ותגיע לבכורה רשמית במסגרת תערוכת ז'נבה. בישראל בסוף השנה

טויוטה אוונסיס. אתר יצרן
טויוטה אוונסיס החדשה/אתר יצרן

טויוטה שחררה תמונה אחת בלבד של האוונסיס החדשה במרכבי טורר (סטיישן) וסדאן קלאייסם לקראת בכורתה הרשמית במסגרת תערוכת ז'נבה, שתפתח בעוד פחות מחודש. מכונית המנהלים היפנית זכתה לרענון מקיף מבחוץ ומבפנים, וכן תשודרג קלות במערכות ההינע, אם כי בשלב זה טרם ידועים הפרטים הטכניים המלאים אודותיה.

כמו רוב מתחרותיה, האוונסיס, שמיוצרת בבריטניה היא זן בסכנת הכחדה. מכוניות המנהלים (משפחתיות גדולות) נעלמות בהדרגה על רקע המראתם של רכבי הפנאי, כאשר רק לאחרונה בישרה הונדה שהיא עומדת לבטל את האקורד האירופית בסוף השנה. לא נראה שהאוונסיס בסכנת גניזה מיידית, אבל ייתכן שזו תהיה הפעימה האחרונה שלה.

במסגרת החידושים, האוונסיס - שעוצבה במרכז הפיתוח של החברה בדרום צרפת, מקבלת כאמור את הפרונט המוגדל שיושם באייגו ויאריס החדשות, בתי תאורה חדשים, מכסה מנוע ופגושים שונים. גם בתא הנוסעים יהיו שינויים בהתאם לעדכונים האחרונים שנעשו בקורולה וביאריס. בחברה מבטיחים איכות גבוהה יותר ובידוד רעשים משופר, לצד מערכות מולטימדיה מתקדמות.

בצד הדינמי, מהנדסי טויוטה אומרים שכיילו את המכונית מחדש - כולל את השלדה, וכן כי בחזית יהיו סדרה של מנועים חדשים - בנזין ודיזל - חלק מהם יגיעו מהשותפה ב.מ.וו, שכבר הספיקה לתרום ליאריס ורסו מנוע דיזל בנפח 1.6 ל'. המנדסים מוסיפים כי המנועים יהיו חזקים וחסכוניים", וכי בכוונת החברה לקלף מהאוונסיס את מנועי ה-1.8 וה-2.0 ל' המזדקנים. אופציה נוספת, היא מערכת הנעה היברידית מהפריוס.

עוד פרטים על האוונסיס בחודש הבא בשוויץ. מיבואנית טויוטה לישראל יוניון מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי האוונסיס תגיע לארץ במהלך הרבעון השלישי של השנה (אוגוסט-ספטמבר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully