וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה HR-V החדש יוצג בז'נבה. יקרא תגר על שברולט טראקס

18.2.2015 / 9:40

הונדה HR-V יתחרה בסגמנט רכב הפנאי הקומפקטיים מצויד במנועי בנזין ודיזל. יגיע לישראל ברבעון השלישי של 2015

הונדה HR-V. יצרן,
הונדה HR-V החדש. יוכל להתחרות בניסאן ג'וק ושברולט טראקס?/יצרן

אחרי היעדרות ממושכת, יחזור השנה הונדה HR-V לחופי המדינה במראה מלוטש וטכנולוגיות שתסייענה לו להתברג בין ניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור, שברולט טראקס וחבריהם. הקרוסאובר העירוני של הונדה מגיע כעת להבשלה לאחר שהוצג כרכב קונספט בתערוכת פריס באוקטובר 2014, ולפחות מבחינת הונדה יהיה זה נכס משמעותי לצידו של ה-CR-V וכן במקביל לסיוויק החשובה.

הונדה השקיעה הרבה מאמץ בעיצובו של הדגם משום שלטענת בכיר צוותי הפיתוח, מושידה קוביאשי, "הגודל הקומפקטי עלול להתחבר למראה חלש ולא ממש יוקרתי בהשוואה לדגמים אחרים. היה לנו קושי לייצר משהו עם נוכחות בתהליך, אבל אני חושב שאנחנו שמחים מאוד עם התוצאה הסופית".

תחת מכסה המנוע של ה-HR-V יעמדו לבחירה מנועי בנזין או דיזל שמעשית משרתים חלק גדול מדגמי הונדה בשנתיים האחרונות; בגזרת הבנזין, הקרוסאובר היפני ינצל את יחידת ה-1.5 ל' לה 130 כ"ס, או באגף הדיזל - מנוע 1.6 ל' עם הספק מרבי של 120 כ"ס. שני המנועים זמינים עם תיבות הילוכים ידניות 6 מהירויות, ואופציה בגרסת הבנזין היא תיבת CVT רציפה עם תפעול פקדים מגלגל ההגה. נתונים רשמיים טרם פורסמו.

הקבינה של ה-HR-V עברה שינויים מרחיקי לכת ביחס לדור הקודם, ובהונדה מדווחים על איכות חומרים גבוהה עם משטחים רכים ודיפוניים שיעמדו בקנה אחד עם סדרות הבית העממיות. היא תימכר בשלוש רמות מפרט, כשבסיס מערכת המדיה הוכשר עם מערכת הפעלה מסוג אנדרויד 4 שתומכת בהזרמת מדיה, קישורית לבלוטות' וכדומה.

הנוסעים צפויים למצוא קצת יותר מקום לרגליים, וכן נפח תא מטען שגודלו 453 ליטרים - בין השימושיים ביותר בקבוצה. בדומה לג'אז, ל-HR-V מנגנון קיפול יעיל לקבלת "רציף" הטענה שטוח לגמריי בקיפול השורה השנייה. בכלל, בהונדה משוכנעים שה-HR-V יהיה בעל המרחבים הפנימיים הטובים ביותר ביחס למתחריו.

"במובנים רבים, להונדה יש מוצרים טובים. אבל העיצוב אף פעם לא היה הצד החזק שלנו", מוסיף קוביאשי. "אני מאמין שנוכל לייצר עוד דברים מרתקים בעתיד, והדגם הזה בהחלט זכה לאישיות דומיננטית. אני נרגש לראות כיצד יגיבו המבקרים בז'נבה ל-HR-V החדש.

מיבואנית הונדה לישראל, חברת מאיר, נמסר לוואלה! רכב כי ה-HR-V יגיע לארץ ברבעון השלישי של 2015. המחירים יפורסמו בסמוך למועד חשיפתו המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully