וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לקיה אופטימה הבאה: ספורטספייס קונספט

19.2.2015 / 9:19

קיה חשפה השבוע מכונית קונספט במרכב סטיישן המבשרת על הדור הבא של האופטימה. בישראל בהמשך השנה

קיה ספורטספייס קונספט. אתר יצרן
קיה ספורטספייט קונספט/אתר יצרן

קיה שומרת כמה הפתעות לפתיחת תערוכת ז'נבה, אבל את האופטימה החדשה היא מקדמת כבר בימים האחרונים. הדרום קוריאנית תוצג השנה במראה מחודש שיתבשל בהדרגה תחת הקונספט "ספורטספייס" (מרכב טורר ספורטיבי), ובכך תירש את מקומה של מכונית המנהלים המעוצבת שהוצגה בשנת 2010, ובתוך כך גם נותנת הצצה מוקדמת לגרסת הסטיישן של המשפחתית הגדולה.

אחת מנקודות החוזק של קיה היא מעצב העל שלה, פטר שרייר, ולכן אין זה מפתיע שאפילו מכונית סטיישן עממית (או סוג של שוטינג-ברייק) יכולה להתחבר לחתיכה מנקרת עיניים. הספורטספייס, כך אנו למדים עוצבה על ידי חלק קטן מצוותי התכנון של החברה בפרנקפורט, ואין ספק שהיא מבוססת על המראה של האופטימה סדאן אולם אימצה כמה אלמנטים חיצוניים מאוד לא שגרתיים.

זה מתחיל בחלק הקדמי האגרסיבי בעל השבכה המושחרת והצרה, נמשך לקו החלונות התוקפני ובעכוז שני מפלטים גדולים שאולי רומזים על יחידת הנעה מעניינית שעשויה להשתלב בה מתישהו בעתיד (לחברה מנוע V8 המשרת את דגמי הפאר K900). מכל מקום, עושה רושם שהם שאבו לא מעט השראה ממכונית סטיישן ארטיסטית מאיטליה - אלפא רומיאו 159.

אין מידע לגבי מידות, מרווחים ומפרטים, מלבד האימרות של החברה לגבי גורלה: "יצאנו לעצב מכונית שהיא גזע חדש בסגמנט הגרנד-טורר - מכונית שהיא לאנשים אקטיביים שזקוקים לאחסון שימושי בסופי השבוע, אבל רוצים לנסוע בסטייל, נוחות וקורט של ספורטיביות", כך אומר גרוגורי גיליאם ממטה המעצבים בפרנקפורט.

את האופטימה החדשה נקבל בארץ מתישהו לקראת סוף השנה. מעניין יהיה לראות כמה חופש יקבלו המעצבים בשרטוט הסופי של המכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully