וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: פיג'ו 208 מתרעננת, ומתחזקת במנוע 1.2 ל' טורבו

19.2.2015 / 12:32

פיג'ו 208 זכתה למתיחת פנים סמלית מבחוץ ומבפנים, ובחזית מקבלת מנוע 1.2 ל טורבו מחובר לתיבת ששה הילוכים אוטומטית

פיג'ו 208 FL. אתר יצרן
פיג'ו 208 המחודשת. דגשים בחלק הקדמי והאחורי, ומנוע טורבו בקרביים/אתר יצרן

שבועיים וחצי לפני פתיחת תערוכת הרכב בז'נבה, מצעד החשיפות הרשמיות צובר תאוצה. היום (חמישי), הכריזה פיג'ו על ה-208 המחודשת ל-2015 שתצא לשווקים המרכזיים מיד לאחר נעילת החגיגות בשוויץ. במסגרת מתיחת הפנים, זכתה הסופר מיני הצרפתייה לעדכונים מאופקים בצד הקוסמטי, אך משלבת בשורה חשובה באגף ההנעה כנגד מנועי הטורבו הקטנים של המתחרות.

הרענון החיצוני והפנימי של ה-208 מוגבל בהיקפו, וכולל שדרוגים בשני קצותיה ובתא הנוסעים כאמור שלמראית עין נותר כפי שהיה. פיג'ו די מגובשת באשר לזהותה העיצובית ב-2015, ולכן השינויים מסתכמים בפגוש חדש עם הפרדה ברורה יותר לנורות הערפל, טביעות כרום מודגשות, שבכה מורחבת, נורות LED חדשות ועוד תוספת של חישוקי 16 ו-17 אינטש בהיצע.

בקבינה, מדווחים בפיג'ו על חומרים באיכות גבוהה מהדגם שלפני מתיחת הפנים וגלגל הגה עטוי עור גם בגרסאות בסיסיות. המסך המרכזי - 7 אינטש, גם הוא נכלל במקצה השיפורים ובו הותקנה מעתה אפליקצייה המקרינה את הסמארטפון על גבי הצג הראשי. ברשימת האופציות, מערכת לבלימת חירום אוטומטית במהירות עירונית שמתחת ל-38 קמ"ש, ועוד ערימה של גוונים חדשים לבחור ביניהם (כ-13).

הרכב המנועים של ה-208 הותאם לתקן יורו 6, ובתוך כל זה כולל לראשונה את מנוע ה-1.2 ל' טורבו החדש המשרת חלק מבני המשפחה. בסופר מיני, ההספק יעמוד על 110 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות, או אוטומטית חדשה עם 6 מהירויות ויחסי העברה מקוצרים - חיזוק משמעותי עבור הסדרה שנעזרה עד כה בתיבה רובוטית או אוטומטית מיושנת בדגמי הבנזין המבוקשים בישראל.

מלבד זאת, ה-208 מתוגברת בגרסת GT ספורטיבית (לבנה) עם תוספות חיצוניות בדומה לאחותה, ה-308GT. בחבילה זו תמכר הצרפתייה החביבה עם מושבי ספורט, כיתובי GT מיוחדים ועיטורים בלעדיים. דגם ה-GTi יעודכן בהתאם לשאר הסדרות ויתוגבר קלות ל-205 כ"ס כמו בגרסת ה-30 שנה החגיגית שהוצגה אשתקד.

מיבואנית פיג'ו לישראל, דוד לובינסקי נמסר לוואלה! רכב כי טרם ידוע מתי תגיע ה-208 המחודשת לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully